![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2 lv 7 werven nu en ze boiuwen veel te sloom ![]() ![]() |
|
quote: Ik ook 2 lvl 7 werven.. en over een uurtje heb ik je ingehaald, want dan heb ik er 28.. Maar ze bouwen wel echt sloom ja! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Het waren niet al mn ssjes ![]() ![]() |
|
quote: Hoe kan het dan dat je minder punten hebt dan ik? ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
mja ik blijf ook zakken de reden snap ik ook niet helemaal hehe, ach wel meer targets op deze manier ![]() ![]() |
|
117548 (rang 434 van 8315) ![]() Plasmaterreur is een feit! ![]() |
|
je kan ook zakken terwijl je groeit... dan groeit de rest gewoon sneller ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Nee, maar ik ben naar de 140 aan het gaan. ![]() ![]() |
|
140 plasmakanonnen?! ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
In totaal, niet op één planeet. 1 x 40 2 x 20 6 x 10 ![]() |
|
wilde al zeggen... maar toch: extreem netjes! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik moet er nog 55 hoor, hehe, maar ik vind het een mooi streven! En dan wil ik wel eens graviton techniek gaan onderzoeken, net als de helft van de alliantie. ![]() ![]() |
|
quote: Ja maar mijn vloot heerscht meeste er dus uit:p nouja tijd andere mensen uit top 100 te kicken dan maar. ![]() |
|
Uni 6 terreur ![]() De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-06 03:19:34, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SupremE (X:XXX:XX) Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX% Soort: Slagschip Aantal: 24 Aanvaller Terror Propaganda (X:XXX:XX) Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX% Soort: Slagschip Aantal: 33 Verdediger brillie (X:XXX:XX) Wapens: XXX% Schilden: XXX% Romp beplating: XXX% Soort: K.Vrachtschip G.Vrachtschip L.Gevechtsschip Z.Gevechtsschip Kruiser Recycler Zonneenergie Satelliet Raketten K.Laser G.Laser K.Koepel Aantal: 16 6 90 80 3 2 11 78 15 8 1 After battle... Aanvaller SupremE (X:XXX:XX) Soort: Slagschip Aantal: 24 Aanvaller Terror Propaganda (X:XXX:XX) Soort: Slagschip Aantal: 33 Verdediger brillie (X:XXX:XX) Soort: K.Vrachtschip G.Vrachtschip L.Gevechtsschip Z.Gevechtsschip Recycler Zonneenergie Satelliet Raketten K.Laser K.Koepel Aantal: 1 1 5 5 1 1 6 2 1 Hij steelt - Metaal, - Kristal en - Deuterium. De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren. De verdediger heeft een totaal van 1.561.000 Eenheden verloren. Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 250.500 Metaal en 147.600 Kristal. De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 3 %. ![]() |
|
HAHAHAHAHAHAHA stomme baklap. speel je ook in uni 4? geef me daar je ingame naam maar eens door. of kom me in real life tegemoet stomme zak ;p btw, ik speel hier nooit maar, m'n account word binnekort verdwijderd stinknek. ![]() ![]() |
|
Hehe, ik heb ook teveel van die berichtjes gehad ja. STOP MET MIJ AAN TE VALLEN STOMME MENS! ![]() |
|
Hey! In uni2 eindelijk beetje mazzel! Wat n00bs in mijn buurt die veel te veel grondstoffen zonder vloot of verdediging hebben liggen... Ze zijn nu kaal geplukt ![]() En dat met 5 GV en 3 SS ![]() In uni3 trouwens gisteren de n00bprotection uitgegaan... Zal me benieuwen wanneer ik er weer in zit ![]() FREEZE ![]() |
|
Zo, ik ben bijna opgeklommen van ongeveer de elfde tot de zevende positie in de alliantie en ik lig al flink boven het gemiddelde! ![]() ![]() |
|
quote: En dat met turtelen? Hoe kan dat? ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Mijn mijnen produceren meer dan de meeste spelers verdienen door te raiden, ik ben ook nog steeds keihard aan het stijgen op de ranglijst! ![]() Binnenkort maak ik er weer een combinatie van, maar eerst wil ik mijn verdediging op orde hebben en misschien zelfs eerst naar de RIP. ![]() |
|
![]() Had daarstraks dus iemand geraped. Nu is hij boos. Ik moet bang zijn want zijn vriendje is de nummer 115 ofzo en komt in 3 golven van 50 SS op mijn main af... ![]() ![]() ![]() Wat een kneus als hij het zelf niet aankan. En daarbij: hij zit niet in een alliantie, dus... Ik heb lol ![]() @Schaep: you go girl! FREEZE ![]() |
|
![]() Succes met de aanvallen! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-04-2006 16:08] ![]() |
|
quote:In 3? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Nee, in 2... Te grappig! Krijg 3 golven met elk 50 SS op mijn dak... Mijn defense is zwak, maar zal volgens SpeedSim toch 3 SS uit de lucht knallen! ![]() In 3 ben ik wel de n00bprotectie uit... Dat dan weer wel FREEZE ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |