![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
denk dat ik er ook maar mee stop.....geen tijd meer voor...iemand nog wat grondstoffen nodig..zorg wel dat ik 1x per week ff check en dan ze transporteer... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ik heb altijd wel grondstoffen nodig ![]() @Schaep: mwah... Hij zal 3 SS op mijn verdediging kapot vliegen... En natuurlijk de rest slopen, maar dat maakt niet zoveel uit, mijn vloot is dan toch wel weg ![]() Heb Artemis wel even een PM gestuurd... Aangezien het Chaos Defender is die 117e staat... Maar als jullie hem alsnog willen pakken: be my guest ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Als je je grondstoffen naar Phantom Lord zou kunnen sturen en je vloot op mij kapot zou willen vliegen? ![]() Op Phantom Lord en Azaghtoth na zijn volgens mij alle ZM'ers in uni 2 gestopt. Gelukkig is er nog Schaep die iedereen pwn3d met zijn 35 slagschepen. quote: Ik kan hem sowieso niet hebben, maar misschien iemand anders! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-04-2006 16:15] ![]() |
|
quote: Mortal Kombat Ownage weer een keer doen. ok!!! SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Haha ik vind het een goed plan! ![]() ![]() |
|
Schaep, je vergeet Moordlustige Hamster ![]() ![]() Maar verder heb je gelijk ja... Doet ZM het in uni6 nog niet eens zo heel slecht ![]() FREEZE ![]() |
|
Oeh inderdaad! ![]() Moordlustige Hamster houd ik niet zo goed in de gaten, maar Flappie is erg goed bezig, als hij SpeedSim nu wel gebruikt. ![]() ![]() |
|
LOL! SpeedSim is echt de shizzle! Door deze wijze man weet ik dat meneer Chaos Defender wel 3 SS op mijn defense kapot zal vliegen! ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Nee. ![]() |
|
Inderdaad! ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Mij beetje vergeten he. ![]() Net in uni6, deed gelukkig op tijd de computer aan! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-06 22:24:13 , toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Metabaron (2:112:5) Wapens: 70% Schilden: 70% Romp beplating: 70% Soort G.Vrachtschip Z.Gevechtsschip Kruiser Aantal 3 22 19 Verdediger Hamster (X:XXX:X) Wapens: XX Schilden: XX Romp beplating: XX Soort Raketten K.Laser Aantal 8 19 Na de slag: Aanvaller Metabaron (2:112:5)Soort G.Vrachtschip Z.Gevechtsschip Kruiser Aantal 3 22 19 Verdediger Hamster (X:XXX:X) Vernietigd De aanvaller heeft het gevecht gewonnen! Hij steelt 3 Metaal, 2 Kristal en 0 Deuterium Yeah, fleetsave ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben ook sinds een tijdje ook bezig in UNI 2. [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 06-04-2006 23:06] ![]() |
|
Verdomme. Ban van 3 dagen wegens het niet melden dat ik duet kreeg als brandstof voor een aanval op iemand die een maatje van me een crash gaf. Kutzooi, sta je net lekker in de top 200, mag je weer opnieuw gaan beginnen. Jay... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hmmz, ben je dan dus niet in vak mode gezet? Dus ze kunnen je nu gewoon totaal crashen en leegraiden zoveel ze maar willen voor 3 dagen? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
vac mode erbij ligt aan de soort ban [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 07-04-2006 1:47] ![]() |
|
Ja, vakantiemode, dat dan weer wel. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Das dan weer een geluk bij een ongeluk... Maarruh: aardig klote Grey! Fucking Gestapo GO's.. ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-04-2006 9:24] ![]() |
|
En als je ze mailt, en het verhaal uitlegt? Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dat maakt toch niet zoveel uit dan? Zal je echt geen 100 plaatsen dalen mag ik aannemen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Zo, hehe, HRM4 aangezet in uni6.. Pffff.. ![]() ![]() |
|
quote: Eindelijk weer een beetje veilig met grondstoffen dus ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Zo, net Sneako even aangepakt. Gelukkig had hij nu maar 12 SS in plaats van de 700 die hij vorige week had ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |