|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vette undersign en geflipt stukje! Edit: Dat ging natuurlijk over de undersign van Argh. Shredded Corpse - Cadaveric Desecration [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-04-2006 3:17] |
|
van: craft - nearly dead parasites... the night goes on... 1. System of a Down - Spiders (3:36) 2. Slipknot-surfacing (3:34) 3. klimt 1918 - snow of 85 (4:39) 4. Mazzy Star - Blue Flower (3:35) 5. Pixies - Where Is My Mind (3:53) 6. Sunn O))) - Hell-O)))-Ween (14:11) 7. Frank Zappa - 02 - Willie The Pimp (9:16) 8. Motorhead - Hellraiser (4:38) 9. motorhead - orgasmatron (5:22) 10. Motörhead - Ace of Spades (2:46) 11. Skrewdriver - Romper Stomper - Skinhead (2:08) 12. Type O Negative - My Girlfriend's Girlfriend (3:46) 13. Type O Negative - Everything Dies (7:43) 14. Type O Negative - Love You To Death (7:10) 15. Tool - Schism (6:47) nu: 6 [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-04-2006 3:16] Je moeder. |
|
quote: misschien download ik het ooit nog eens, maar ik houd 't (op dat gebied) toch liever bij indie rock bands als Mew / Readymade etc. Edit: btw, die romper stomper soundtrack track van 'skrewdriver' is niet van skrewdriver geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-04-2006 3:19] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zie edit. Leukorrhea - Hymns Of The Rotting |
|
quote: LOOK AT MY KNEES! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: had al zo'n vermoeden maar heb nooit kunnen achterhalen van wie het nu wel is... geniaal nummer iig! Je moeder. |
|
quote: Ik had gelezen dat het een speciaal opgenomen soundtrack was, en het dus een soort immitatie/parodie 'speciaal voor de film studio band' is/was. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Oh, I don't know much of anything. Leukorrhea - Mistaken Identity |
|
quote: Haha dat stuk is zo mooi... met die glimlach van die gast 5 min. lang.. damn zieke film Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: vandaar dat ik nooit een bandnaam kon vinden... nouja Je moeder. |
|
quote: Inderdaad! Dat is de reden dat ik er zelden voor in de bui ben om hem te kijken. Leukorrhea - Bloodbath Of Carnage |
|
quote: Hehe, wel een goede immitatie/parodie... en geweldige film ovigerens, eindelijk eentje zonder een cliché moraal! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: welke film dan? quote: nice, helaas nog nooit gezien... Je moeder. |
|
quote: Haha ik kan em niet vaak genoeg zien eigenlijk, dat hele sfeertje heeft iets alsof je naar een zieke black metal plaat zit te luisteren! En Jack Nance is trouwens een briljant acteur, helaas niet meer in leven door een mysterieuze moord maar dat past dan wel weer precies bij hem, er word ovigerens een docu over gemaakt: http://www.jacknance.com/ Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Eraserhead, ik kan hem wel meenemen als ik die kant op kom! Sunn O))) - Hell-O)))-Ween Klinkt erg Sunn O))) tot nu toe! |
|
nice! ken die naam al wel een tijd, vaak aangeraden door mensen. toch eens kijken dan Je moeder. |
|
quote: Doen! En Romper Stomper ook! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik moet er echt de bui voor hebben, anders trek ik die film gewoon niet. Maar wat het sfeertje betreft: Inderdaad! Dankjewel voor de link, ik ga het in de gaten houden! |
|
quote: Btw, ik zit nu aan het eind van Twin Peaks seizoen 2, ooit gezien? Dikke aandader die serie! Helaas is S2 nog niet op DVD, maar valt wel te downloaden... Briljant! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Prostitute Disfigurement - Cadaver Blowjob |
|
quote: Die moet ik inderdaad nog zien! Net zoals zoveel dingen, maar dit komt hoog op mijn lijstje, even zoeken! Bedankt voor de tip! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-04-2006 3:33] |
|
quote: Zeker doen! Het is net een bizar lange lynch film met veel diepgang en zwarte humor, beetje in een soort 'blue velvet' sfeertje Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Blue Velvet moet ik ook nog zien, ik heb echt nog veel te ontdekken op dat gebied, maar ik ben wel weer aan nieuwe dingen toe nu, dus dat moet gaan lukken. Sunn O))) - Hell-O)))-Ween Nog steeds, tja, Sunn O))) natuurlijk. |
|
Thy serpent - Wounds of Death ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |