|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha maar wel Eraserhead al gezien, dat was de laatste film die ik uit de gehele Lynch filmografie (?) gezien had... binnenkort komt er een nieuwe film, ben benieuwd... btw ook leuk: - http://www.atomfilms.com/af/content/dumb01 - http://www.atomfilms.com/af/content/dumb02 flash toons door david lynch.. np: Clit Of Lunaarsch [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-04-2006 3:42] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zubrowska - Smells Like Suicide Edit: Kijkende! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-04-2006 3:43] |
|
quote: Hehe, geflipt, de tweede vond ik wel minder dan de eerste. Eraserhead was de eerste die ik zag en vrijwel de enige (op stukken van andere films na), maar ik moet naar meer op zoek gaan. Net als bij sommige muziek moet ik dan gewoon een moment hebben waarop ik het echt ga kijken, omdat ik er dan klaar voor ben, hehe. Zubrowska - I Hate Teen Visions |
|
quote: Ik ben benieuwd! Het lange wachten is onder andere omdat ik het als zware kost zie, en dat is opzich al een positief teken, het moet me wel iets doen. Tot morgen, al heb ik geen idee hoe je eruit ziet, hehe. Impaled Nazarene - Disgust Suite Op Ii Volgens mij ga ik black metal nog wel waarderen, ooit. |
|
funeral mist type o negative - love you to death Je moeder. |
|
quote: Hehe, ik heb een rode roos in het vakje van m'n krijtstreeppak Ik heb kort haar iig, dus ben al een buitenbeentje bij die metal concerten en heb een blond meisje bij me.. maar goed, maar ff wachten met Twin peaks want ik volg het anders niet meer haha... zometeen maar naar bed! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-04-2006 4:10] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Solar Fields - Majestic Feeling Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
type o negative - my girlfriends girlfriend dus Je moeder. |
|
quote: Oh die! Hahahaha, dan komt het wel goed! Slaap wel. Xanopticon - Symphwrack |
|
komt skullfuck mee? die heb ik al eens aangesproken, ookal hou ik absoluut niet van iemand aanspreken omdat ik die van dit forum ken (regeer ) haha, ach ja.. np: Solar Fields nog steeds... http://www.solarfields.com/music/bms/MAJESTIC%20FEELING.mp3 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
gewoon doen als je zat bent type o negative - everything dies Je moeder. |
|
quote: Ja kom jij nou maar eens naar een BM concertje hier in friesland Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hahaha, dat ken ik. Skullfuck is er ook ja! En het is nog altijd hetzelfde liedje. |
|
quote: jaja telkens die overwegingen... wou laatst naar paria maar kwam niet goed uit ga zowiezo niet snel gezien concerten me vaak gestolen kunnen worden maar goed. (fuck metal enzo) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-04-2006 4:25] Je moeder. |
|
KARNIVOOR! IK KRIJG NOG BIER VAN JE! Xanopticon - Hheva |
|
jaja Je moeder. |
|
hehe, ben je wel eens met HAK (Robin) meegeweest? Daarmee heb ik wel een aantal keren veel lol gehad, die is hier zelfs nog eens geweest haha... [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-04-2006 4:30] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: h-k zit ik wekelijk mee in den kroeg maar niet in leeuwarden. wel eens geweest trouwens bij bm maar fdaarna nooit meer (headliners willen zien maar voor die tijd al trein moeten pakken is kut) Je moeder. |
|
Eeh robin moet morgen ook maar naar Vera komen vind ik... kampfar kan/kon ie wel waarderen geloof ik "NORSE!" hup hup! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
hehe heb je hem vast al een tijd niet meer gesproken Je moeder. |
|
klopt! al sinds ie rookt niet meer Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
alweer een jaar nouja wie weet, zal het hem zeggen zaterdag Je moeder. |
|
Arcturus - For To End Yet Again + klote piep uit mijn monitor, maar nu ben ik wel af van die hangjongeren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |