![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ach man, zeur niet zo, overal is van jou al genoeg bekend, tig pasfoto's heb je in moeten leveren, en een gelaatscan is menig meer dan dat. Wat een heisa om niks zeg. Zal mij weinig boeien wat ze van me weten ... ![]() |
|
quote: Ach ja, was even een actueel voorbeeldje. En natuurlijk hebben ze al pasfoto's van me, daar gaat het me ook niet om. Ze weten toch al bijna alles van me. Daarom vraag ik me af waarom dit er ook nog bij moet dan. Zodat ze de gegevens makkelijker en completer kunnen afgeven mocht daar een buitenlandse regering (om welke reden dan ook) om vragen? don't fuck the system, change it ![]() |
|
quote: Hehehe dit was ook het eerste wat ik dacht.. ![]() |
|
Waar dit topic in 2006 mee opende is vandaag werkelijkheid geworden voor wat betreft de vingerafdrukken. Voor nieuwe paspoorten en ID bewijzen moet je vanaf vandaag vier vingerafdrukken inleveren: http://www.nu.nl/algemeen/2086095/voortaan-vingerafdrukken-in-paspoorten.html Ik krijg er een benauwend gevoel bij... wat als een crimineel jouw vingerafdrukken 'steelt' en achterlaat bij zijn plekken van misdaad? Bewijs maar eens dat je er niet bent geweest. Da's nog maar een voorbeeld. Eng, eng, eng! Gelukkig is mijn ID nog tot ergens in 2012 geldig en dan was er toch iets met een apocalypse ofzo? ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
.... [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-09-2009 14:18] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Als als als? ![]() |
|
quote: Moet je ongesteld worden? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Nha ik houd niet van da achterdochtige. Er is ook ergens een database van al je bankgegevens incl toegangscodes .. ALS iemand die jat .. tja .. Niet teveel overal iets achterzoeken, is beter voor je gemoedsrust denk ik dan maar .. ![]() |
|
quote: Tja. Je staat sowieso al in duizenden databases. Zelfs als je van allerlei regelingen gebruik maakt waardoor je uit bestanden wordt gehouden dan sta je nog op heel veel plekken geregistreerd. Dus als ze daarmee veel kwaad kunnen doen, zouden ze dat dan niet allang gedaan hebben? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Een gezonde dosis achterdocht is nooit verkeerd (let op het woordje 'gezond' ![]() Bij vingerafdrukken, irisscans, gelaatscans, DNA gaat het om lichaamseigen materiaal.En da's wat anders dan rekeningafschriften, je boodschappen of wachtwoorden. Uniek materiaal wat in principe maar aan 1 persoon kan toebehoren. Heel verleidelijk om een databank van dergelijke gegevens als 'leidend' en 'de waarheid' te beschouwen. Gevolgen van geklooi met dergelijke gegevens zijn dan volgens mij niet te overzien. Gelukkig zijn er meer mensen die een vinger aan de pols houden. Bijvoorbeeld de chaos computer club heeft enkele politici in Duitsland wakker gemaakt, daar is de vingerafdruk nu optioneel: http://tweakers.mobi/nieuws/52684 ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
Als ze willen klooien kunnen ze dat toch al. Vooral omdat je overal onder je Burger Service Nummer geregistreerd staat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Tja. Je zal al die antifa maskertjes maar eens kunnen traceren he? Heel bijzonder dat juist de linkse kraakwereld er een probleem mee heeft. Kampen zeg ik. Hebben ze meteen huisvesting ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Wat een onvolwassen reactie. ![]() |
|
quote: Niet helemaal correct. Je staat op veel plaatsen onder een BSN geregistreerd. Of je een correct en aan jou behorend nummer doorgeeft is een tweede. Zo moeilijk is het niet at random een geldig nummer te maken. Als dit zo belangrijk is, is het mij nog immer een raadsel waarom men niet het BSN oproept en vervolgens controleert of het opgegeven BSN juist is. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Krakers wassen zich immers niet. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ja dat klopt. Maar ik las laatst dat ook vingerafdrukken te vervalsen zijn op allerlei manieren. Dus geen enkel systeem is waterdicht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: En dat bedoel ik dus, geen enkel systeem is waterdicht. Maar als dat systeem ook nog is gevuld met 'absoluut individuele' kenmerken (DNA, vingerafdruk, irisscan) dan zijn gevolgen van geklooi niet meer te overzien. Ga maar eens bewijzen dat echt niet op plaats delict was als ze daar vingerafdrukken van je vinden. En dat is het eerste wat ik zou doen als ik een crimineel was, zorgen dat je vingerafdrukken van een onschuldig burger te pakken krijgt (zie voor een voorbeeld de link in mijn vorig bericht) en die achterlaten. Dan kun je heel lang vrij uit. Ookal wordt de vingerafdrukkendatabase nu aangelegd om fraude met identiteitsbewijzen te bemoeilijken, de stap is maar klein om 'm te gebruiken bij onderzoek naar misdaden. Ik snap werkelijk niet dat er hier zo lichtzinnig over wordt gedaan! 1984 anyone??? ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
quote: Ja maar, 1984 is al lang bezig. Zo hoorde ik, nadat ik officiƫel een relatie met mijn huidige vrouw begon, dat mijn hele verleden gecheckt was. Omdat mijn schoonvader een nogal belangrijke baan had i.v.m. de staatsveiligheid. Gelukkig wist ik al dat er niks meer stond, omdat ik al een keer op paleis Soestdijk had gewerkt en daarvoor ook gecheckt was, en ze toen ook niks hadden gevonden. Dus het is, m.i., een illusie om te denken dat zo'n nieuwe database daar veel aan gaat veranderen of het erger gaat maken. Want ze weten toch al alles van je. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dat klopt. Er zijn ook nog eens zat trucks om te zorgen dat je tijdelijk geen afdrukken meer hebt of dat ze in ieder geval dusdanig verminkt zijn dat je onherkenbaar bent. Genoeg opties dus. Voor een moordzaak is eea toch al niet spannend. Een beetje dna onder de nagel van een lijk stoppen is al decennia standaard in de betere huurmoord kringen. Aangezien dat een stuk makkelijker is dan dingen hacken of vervalsen lijkt me misbruik van eea dan ook niet alleen heel dom maar ook erg onwaarschijnlijk. Het kan zo veel simpeler. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ook dat gaat weer redelijk nat. Je kan in Nederland, legaal, maar zo weinig checken dat de waarde die je aan zo'n controle kan hechten ook erg gering is. Bij een niet nader te noemen erg, erg groot internationaal bedrijf waren die checks voor Nederland ook opgegeven. Een, eveneens zinloos, bewijs van goed gedrag vroegen ze nog wel aan maar de rest was zonde van de tijd. In de USA kan je iemand pas echt lekker doorhalen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ik zeg niet hoe ik het weet, maar ik weet dat de USA ook mensen van hier doorhaalt als het om bepaalde dingen gaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Rechtse kakkers hebben veel meer op met een politiestaat (ordnung muss sein!), dus die vinden zo'n database ook niet zo'n probleem. En natuurlijk plegen rechtsen geen misdaden. Enzo. ![]() |
|
quote: Zeker, ik begrijp ook wel dat die nieuwe database een volgende aanvulling is op alles wat ze al van je weten. Dit vind ik echter verder gaan dan telefoonverkeer of bankregekening gegevens. Dit zijn biometrische gegevens, persoonlijkere gegevens zijn er niet te krijgen. Behoorlijk 'basic' gegevens dus, bij geklooi met dergelijke gegevens blijft er niets over om te bewijzen dat er geklooid is, als je begrijpt wat ik bedoel. @Argus: veiligheid voor alles of niet dan, fijne struisvogel. Het is nog maar een kleine stap van vingerafdrukken naar DNA opslaan en dan kunnen ze daar ook mee aan de haal. Ow nee, nu ben ik een paranoide linksch mensch die allerlei dingen te verbergen heeft....allemachtig... ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
quote:geen midadaden waarbij hun vingerafdrukken tegen hen gebruikt kunnen worden ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |