|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehehe Je moeder. |
|
Hell Yeahhhh coolllll, Marcel is linkshandig gaan spelen!!! btw, mooie gitaar trouwens |
|
quote: Lol, ja moet nog eff dat programma onder de knie krijgen wat betreft spiegelen. Als ik de foto's draai gaat een deel wel goed en een deel niet, geen zin om het nog een keer te moeten doen dus vandaar |
|
quote: Het was die gast die door de pit ging springen en huppelen. Een andere dwaas heeft hem vervolgens hard lopen rammen en toen is het fout gegaan. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Oh die ja.. ook nog gezien inderdaad. Man, man wat een klojo's daar. |
|
quote: luilak!! |
|
quote: En niet te vergeten: de heerschende wietjes Maar oh...wat had ik een kater vanmorgen...hehe [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 27-08-2006 13:28] |
|
haha ja die zeker ook kater?? o o o.. Tot volgend weekend |
|
Dat gaat helemaal goedkomen hehe + + + |
|
Nou ik heb mijn tv debuut gemaakt hoor, hahaha zit foto's te nemen achter een groepje krijsende pubers. Tv oost nieuws item.. |
|
MMAAAYYOOOOOO, dat wordt handtekeningen uitdelen |
|
Was gezellie bellie! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
Het was inderdaad best een leuke dag, alleen die lompe rotboeren waren uiterst vervelend. Verder heb ik me wel vermaakt, alleen was het niet echt mijn muziek op Thronar en Holy Moses na. Verder nog een aantal leuke schirtjes gekocht en veel bier, verder vind ik de cd bak matig en alderbastend duur Against God and Government |
|
Zo dan. Weer fris en fruitig. Lekker dagje. De biertjes smaakten goed, het gezelschap was aangenaam en de muziek was goed te doen. Vooral Sun Caged heerschte de pan uit, slechts eruit geheerscht door Suffocation. Lekkere energieke shows van beide bands, hulde! Verder veel bekenden gezien, op het punt gestaan een of twee gastjes in de pit een ongelooflijke hengst te geven (de pijn in m'n rug is godenzijdank weggetrokken, damn..). Wel een gebrek aan gristenen! En goed gespot! Vooral Blonde Rockgod bood even stevig weerstand, maar werd er toch uit gespot. Oh ja, en smurfenijs smaakt echt naar smurfen. Duidelijk. En niet naar het zaad van Satan. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 27-08-2006 17:11] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hehe, gister zei je nog wat anders...en ook van dat drankje |
|
Wat was ik dronken gisteren. Vanochtend wakker geworden met een kater van hier tot Rijssen. Een kleine impressie staat nu ook op Metalshots www.metalshots.com Gr. Bert. [Dit bericht is gewijzigd door mrugly op 27-08-2006 17:55] |
|
Was jij het die zo dronken door de pit heen en weer ging. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Haha.. zm festival tafel.. again [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-08-2006 18:05] |
|
Die figuren heb ik wel rond zien lopen idd. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Of nouja.. twee zm festival tafels in beslag genomen |
|
Rajacker met twee staartjes Deed een dansje En Blonde gaygod werd jaloers.. Gave foto's Bert! |
|
AUW! |
|
Gaaf hoor, net als ik met een beroerde kop mijn broek sta op te hijssen een foto maken [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 27-08-2006 18:25] Against God and Government |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |