|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach ja, de kerkraden... Iets met Staphorst en Normaal-ideen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hmm Holy Moses en Suffocation hmm ff kijken idd..Bier drinken en satan schreeuwen hehe SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:daar dacht ik net op de fiets 'toevallig' ook aan, mooi dat je het ff vermeldt |
|
We gaan de EO-jongeren dag ook maar verbieden. Is godslasterig voor MIJN geloof... GVD... die refo's zijn wel weer als een stel lekkere hyopcrieten in het nieuws, zeg. Normaal willen ze zelfs al gaan verbieden... Gekker moet het idd toch ECHT niet worden, zeg |
|
quote: Hey Regeer gaist mit noar de EO-jongeren dag? Folders uutdeel'n met de tekst '666 en anders niks!" Zoln we dei pepermuntvreters eemm de mond snoer'n. |
|
kommie doarnoa eem wat karkn in de hens steekn in riessn dan? |
|
Godsamme, het zal toch ook eens niet waar zijn he... Dat volk is echt niet goed bij hun hoofd. Achterlijke zwarte-kousen rokkendragers. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mij gaat ook proberen aanwezig te zijn Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
|
|
hebben die kerkraden geen websites? niet dat ik iets wil insinueren hoor maarrrr |
|
hehe als de mensen van zm zich daar gaan uiten gaan ze helemaal lopen zeiken gvd k@nkergrefo's |
|
quote: Op Fear Dark Festival gedaan ja, man man.. mensen wilden folders niet eens aanpakken op het moment dat ze het stukje 06-06-2006 zagen staan. Oja en Occultfest is ook een satanistisch, duivelaaniddend feest en dient ook verbannen te worden.. als het aan de brievenschrijvers ligt. Wellicht niet dezelfde maar damn, die kerklui kunnen er wat van. |
|
het gaat gewoon door niks aan de hand hoe meer er geschreven word des te meer reklame voor ons festival en het is nog gratis ook luister maar eens op de volgende link http://rtvoost.nl/main_nieuws.asp?id=62648&res=1024&extraheight=&showdate=1 groet gezinus namens els rock |
|
Whahaha. Wat een ontzettende kneus is die voorzitter van de kerkenraad toch. Krijg er echt een "Rock music is evil mmmkay"-gevoel bij |
|
quote: +1 carcasstrid |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
carcasstrid |
|
Woei! Wordt druk, zo te zien! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hehe zelfs wij gaan gewoon vloeken extra voor dit optreden, LOL :D (Normaal vloeken we nooit ... ) btw cool dat ik daar weer es wat bekenden ga zien |
|
Suffocation, dan is de kans groot dat ik even kom loeren |
|
Ik wil ook! VETTT Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
1,5 rijden voor mij, goed te doen! Helemaal als ik dan bij mijn broer in Zwolle blijf slapen |
|
quote: Hey! Inderdaad leuk dat jullie er ook staan ja! Eindelijk eens iets echt leuks te doen hier in de buurt . ..."Hate can only create more hate"... |
|
Een stukje uit dat interview met de een lid van de kerkeraad: "Hoe weet u zo zeker dat er godslasterlijke teksten gebruikt worden?" "Gemiddeld is dat gebruikelijk in de rockmuziek" "Dus u weet niet zeker dat ze op dit concert gebruikt worden?" "Ja, dat weet ik wel zeker, dat is namelijk gebruikelijk in de rockmuziek, die lokt het ook uit". ...Zucht... Wel zin in! ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |