|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: hehe.. and another reason!! ff kijken wie ik verder uit de Utrecht hoek kan meetrekken carcasstrid |
|
quote: burzum !! Ze wil je !!!! Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb er wel zin in trouwens Against God and Government |
|
quote: Als ik beter ben, IK On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: mooi!!! ga maar snel opknappen dan carcasstrid |
|
Ga hier ook present zijn met name natuurlijk voor Orpheo, de symphotrots van Grun'n! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Overigens; op de site van Wasteform staat dat deze band de 26e ergens in Duitsland speelt. Weet iemand hier meer van? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bevestiging binnen van de bestelde kaarten.... nu alleen nog m'n Altar-youth against christ longsleeve nog ff opzoeken ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
haha, ik zat me ook al te bedenken welk shirt het meest indruk maakt op de spelbrekers Against God and Government |
|
quote:Dat zou goed mogelijk kunnen zijn aangezien ze al vroeg in de middag spelen. |
|
We hebben er zin in Wordt erg cool, wordt ook weer het eerste optreden van Sun Caged sinds tijden met nieuwe bassist wel te verstaan. We gaan alleen nieuwe shit spelen en zelfs een aantal die we nog nooit live gedaan hebben. Wordt iig spannend en erg cool weer eens met SC op het podium te staan aangezien we alleen maar de studio gezien hebben de laatste tijd. See u there ! M [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 23-08-2006 23:21] |
|
quote: Het vreemde is echter dat Elsrock niet in hun concertagenda staat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hmm. Aangezien de kans aanwezig is dat ik het fijne Elsrock mag gaan meemaken, ben ik even aan het spieken naar de terugreis.. toevallig mensen in de buurt die een pitplek over hebben of 's avonds naar Eindhoven gaan met de auto ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wij wel pitplek. We rijden met buurman blonde rockgod en buurvrouw mee terug tho. [edit]oeh en check Peeping Tom-topic (=Mike Patton ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-08-2006 12:02] |
|
Patton! Heersch. Paultje checks. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En wie gaat er vanuit Groningen? Zou ik met iemand mee kunnen rijden? |
|
Gin Greycloak niet ook die kant op? |
|
Good point! Ik zal het m es vragen! |
|
En nu nog fijn weertje erbij. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Miiccchiieell.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ja Paul, zegt u het eens |
|
Ga jij toevallig naar Elsrock.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ja, toevallig wel . Jij ook? |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |