![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha ja ook nie normaal, hoeveel festjes je pakt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Als ratje zou gaan zou ik zeker weten wel langs komen.. ![]() ![]() ![]() |
|
RATJEEEEEEEEEUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Nemen jullie de dvdtjes mee of nog niet uitgekeken? ![]() ![]() |
|
Die ene nog niet gekeken nee, maar we nemen ze mee dan! En anders wil ik ze natuurlijk wel ff bij jou droppen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oh als je ze nog niet gezien hebt moet je wachten he, wel allebei kijken potverdorieeee ![]() ![]() ![]() |
|
spanks haha ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hell yeaahhhh... straks nog Occultfest, donders! ![]() ![]() |
|
Ich bin dabei ![]() Against God and Government ![]() |
|
Even aanschouwen ja, het zal wel geen druk 'feestje' worden zoals ik hoorde.. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria ![]() |
|
quote: idd. je loopt er verlept bij... ![]() ![]() |
|
![]() en jij dan.. pfff ![]() ![]() ![]() |
|
Als ik Frank Mullen mag geloven kunnen we een fijne preek van Suffo verwachten richting de christelijk-extremistische Rijssenaren hehe ![]() |
|
quote:Preken doen ze in Rijssen nog wel veel, dus wat dat betreft passen ze zich wel aan dan ![]() ![]() |
|
Ene lijst dan maar: - 0Tolerence + aanhang "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ene lijst dan maar: - 0Tolerence + aanhang - Blonde rock god - Frnk - Oni - MMayo - Buried_Alive - Hell-1tje ![]() |
|
Ik hoor net dat ik er ook heen ga ![]() ![]() |
|
Goh, moet iemand anders jou dat vertellen Judge M? ![]() Ik ga ook heen, superveel zin an! ![]() ![]() |
|
IK zal er ook zijn + aanhang.. ![]() |
|
En ik kan niet want mijn ouders zijn godverdomme van die verdomd hypocriete egoistische klere-gristenen ![]() Zo ![]() Mijn ouders gaven die protesteerder dan ook groot gelijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 19-08-2006 20:52] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Tsjonge, dan zeg je toch dat je naar een christelijk festival gaat, probleem opgelost. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Als ze horen of in de krant of iets dergelijks lezen dat een paar gelovige debielen uit Rijssen in de krant zeggen dat alle bands die komen anti-christelijke teksten hebben dan is dat natuurlijk ook zo he. ![]() Voor hun geldt gewoon: alle metal=anti-christelijk. En ze proberen dan ook álles om mij ook te besmetten met die ziekte van hun. Een of andere dominee komt godverdomme hier naar toe....alleen voor mij ![]() Zijn echt niet goed wijs hoor ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
hahaha, grappig is het wel "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |