|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha ja ook nie normaal, hoeveel festjes je pakt Moeheid gaat wel over!! |
|
quote: |
|
quote: Als ratje zou gaan zou ik zeker weten wel langs komen.. Neuh maar kijk nog even, denk wel dat ik er zal zijn maar duurt nog wel even. |
|
RATJEEEEEEEEEUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH |
|
quote: Nemen jullie de dvdtjes mee of nog niet uitgekeken? |
|
Die ene nog niet gekeken nee, maar we nemen ze mee dan! En anders wil ik ze natuurlijk wel ff bij jou droppen Zeg ut maar |
|
quote: Oh als je ze nog niet gezien hebt moet je wachten he, wel allebei kijken potverdorieeee |
|
spanks haha veelsteveel concertjes/feestjes ook pfff |
|
quote: Hell yeaahhhh... straks nog Occultfest, donders! |
|
Ich bin dabei Against God and Government |
|
Even aanschouwen ja, het zal wel geen druk 'feestje' worden zoals ik hoorde.. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: idd. je loopt er verlept bij... |
|
rock&rolllll en jij dan.. pfff |
|
Als ik Frank Mullen mag geloven kunnen we een fijne preek van Suffo verwachten richting de christelijk-extremistische Rijssenaren hehe |
|
quote:Preken doen ze in Rijssen nog wel veel, dus wat dat betreft passen ze zich wel aan dan |
|
Ene lijst dan maar: - 0Tolerence + aanhang "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ene lijst dan maar: - 0Tolerence + aanhang - Blonde rock god - Frnk - Oni - MMayo - Buried_Alive - Hell-1tje |
|
Ik hoor net dat ik er ook heen ga |
|
Goh, moet iemand anders jou dat vertellen Judge M? Ik ga ook heen, superveel zin an! |
|
IK zal er ook zijn + aanhang.. |
|
En ik kan niet want mijn ouders zijn godverdomme van die verdomd hypocriete egoistische klere-gristenen Zo Mijn ouders gaven die protesteerder dan ook groot gelijk [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 19-08-2006 20:52] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Tsjonge, dan zeg je toch dat je naar een christelijk festival gaat, probleem opgelost. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Als ze horen of in de krant of iets dergelijks lezen dat een paar gelovige debielen uit Rijssen in de krant zeggen dat alle bands die komen anti-christelijke teksten hebben dan is dat natuurlijk ook zo he. Voor hun geldt gewoon: alle metal=anti-christelijk. En ze proberen dan ook álles om mij ook te besmetten met die ziekte van hun. Een of andere dominee komt godverdomme hier naar toe....alleen voor mij Zijn echt niet goed wijs hoor ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hahaha, grappig is het wel "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |