|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Epica, Within Temptation, misschien After Forever ook??? Mindscan!!! Bruce Banner |
|
quote: Jup. Laten we ABBA niet vergeten btw. |
|
Was et nie zeker van after forever, maar nu plots herinner ik het me weer. Floor met die gitarist. epica had ik wel een vermoeden. mindscan ken ik niet. |
|
nice one! Equilibrium ook. Gitarist en bassiste. Bruce Banner |
|
Funerus Jill en John Mcentee www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:BLASPHEMY! Bruce Banner |
|
quote: Haha |
|
Verder, ff denken hoor... Sonic Youth (Kim Gordon + Thursten Moore) Nadja (toen ik ze live zag iig...) *krab* [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-06-2006 13:06] |
|
Gaat wel vaak fout idd... ken een Groningse band waar dat misgelopen is.... Bruce Banner |
|
quote:Epica niet meer hoor, lees juiste fora maar eens |
|
Evergrey heeft toch op die dvd de vrouw van de zangert(die afgrijselijk veel op Kwelgeest lijkt btw...) in de band? |
|
quote: Welke? Gaat wel vaker mis idd. Bij mij lukte dat ook niet. Maar goed op een gegeven moment was ik zijn ex, en heb toen nog 3 optredens met de band gedaan, die uitliepen op drama's... Geen relaties binnen de band.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Moloko (zijn nu gescheiden). No Doubt (ook al mislukt). White Stripes (toch?). Manowar (maar da's een vierspan, geen koppel). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ow, en Orphanage. Rosan en Guus zijn getrouwd. |
|
quote:O? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Niet ELX iig. Daar is alles nog koeck ende eij Bruce Banner |
|
lana lane en erik norlander |
|
quote: das broer en zus dacht ik |
|
quote: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ex-echtpaar toch? |
|
broer en zus Bruce Banner |
|
quote: Neenee, dat is de act. Eigenlijk zijn ze een tijdje getrouwd geweest, maar nu gescheiden enzo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ah, een nieuw, verhelderend licht op de zaak. Dan is hun act goed geslaagd. Bruce Banner |
|
Peccatum Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Peccatum zal inmiddels ook wel gescheiden zijn. Sinister Christian Death Genitorturers Dead Can Dance? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |