|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja steek het op, met van die plukjes die er aan de achterkant dan uitsteken. Hoe je het doet... nou, ik mag dan 80% vrouw zijn maar ik heb echt geen idee... |
|
kaalscheren |
|
Ja, ik dus ook niet. Weet jij niet iemand op het forum die daar veel van weet??? geen kapsters is ons midden?? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Gewoon loslaten hangen, vind ik bij een vrouw altijd het mooiste |
|
quote: Is natuurlijk een optie.... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ja, maar bij mn jurk is het mooier als het opgestoken is want ik heb ook zo'n halsband met lange pinnen om en anders zie je die ook niet zo goed....... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
gewoon haar in staat doen en al je haar met speldjes vastzetten en een paat plukjes vanvoren los laten hangen [Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 11-01-2002 16:56] |
|
das wel een id I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Los! Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ja? Hmmmmm.....ik weet t niet......... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Hmm, Witch misschien. Amarantha... verder weet ik het niet. |
|
Hoe lokken we die hierheen?? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Gewoon los, staat het mooiste, en neem gewoon een elastiekje mee als het begint te irriteren |
|
Ik zal dit topic in "Algemeen" zetten, dan zullen er wel meer mensen komen met serieuze antwoorden ok ? |
|
Of in een mooi simpel staartje, eenvoud vind ik vaak het mooiste |
|
quote:Nou, ik zal Amarantha even vragen. Witch zal wel niet langskomen. Die is op dit moment op haar werk. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 11-01-2002 17:02] |
|
ok, dank je.. hihi..ik was mn topic kwijt! :> I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: ja, maar het is wel een gala dus ik wil wel een beetje anders dan normaal zegmaar....normaal heb ik al veel een staart in.... oh, wat vinden jullie van 2 knotjes??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:LELIJK!!! |
|
echtwaar????????? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
2 van die heidi staartjes... werkt altijd Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Inderdaad niet doen, past niet bij gothic uitstraling van je jurk. |
|
quote:Ik ben niet voor niets 80% vrouw. |
|
nee das waar.....hmmmm....los dan maar?? of toch maar opsteken??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
los |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |