IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Haar Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2002 17:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jenje stemt op los !

Los : 1


Ares
Usericon van Ares
Posted 11-01-2002 17:16 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Ik was al eerder

Los:2


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 17:17 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

zullen we stemmen ofzo???


I spy with my little and verrry evil eye.....


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 17:17 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

jemig! jullie waren al begonnen!
ok, 2 stemmen voor los...


I spy with my little and verrry evil eye.....


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 11-01-2002 17:17 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Is goed.

Los: 3


Dead things grow from deep inside...


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 11-01-2002 17:17 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

heb je geen krultang, dan kan je krullen doen


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-01-2002 17:18 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Heidi staartjes god damn it...

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 11-01-2002 17:19]



H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 11-01-2002 17:18 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik ben ook erg voor los eigenlijk.


Life doesn't get much better than this!


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 11-01-2002 17:18 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Ik weet natuurlijk niet precies wat voor haar je hebt, maar zoals Voice_of_thunder ongeveer ook al zei :
Je haar beetpakken alsof je een middelhoge staart maakt, haar ronddraaien vlak bij het hoofd, vastzetten en de rest van het uitstekende haar kun je in kleine rondjes op je hoofd vastzetten. En natuurlijk vooraan wat speelse lokjes vastzetten.

De heren vinden het los veel mooier, geloof ik ;-)

En gracekellyrol kan natuurlijk ook...


No regrets and no remorse...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-01-2002 17:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Godver, geen stemmen! Je wilde het opsteken, en dat ga je dus doen! Geen gezeik!



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 17:18 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

hahahaha......tjsa, nee, geen krultang in da house maar ik heb wel slag in mn haar van mezelf.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 11-01-2002 17:19 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

oke dan los


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 17:20 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Jeetje wat een reply's!! :>

Nou, watvoor haar heb ik....dik, veel, halflang, met een slag erin...hennarood....uhmmm

En, ja, ik weet het dus nogsteeds niet wat ik nou wil.......GEEN Gracekellyrol!!!!!!!!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 11-01-2002 17:22 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

probeer gewoon wat en kijk dan wat het leukste is, doe ik ook altijd

[Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 11-01-2002 17:22]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-01-2002 17:24 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Uiteraard kun je het ook half los doen en een paar kleine vlechtjes er in maken.



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 17:24 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Jep, das wel een id....mn moeder zegt net dat ik het NIET los moet doen....hahahaha....iedereen heeft een mening over mij haar! Nou, de foto's komen waarschijnlijk op internet dus als dat zover is kunnen jullie allemaal zien hoe ik het gedaan heb!


I spy with my little and verrry evil eye.....


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 11-01-2002 17:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ai, je weet toch NOOIT naar je moeder luisteren qua kleding of haar (ze willen je er altijd truttig uitlaten zien)


Bazzio Attacks!!!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 17:47 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

wat is het stil hier??
enne..ik denk dat ik dat losse haar met die kleine vlechtjes doe...........


I spy with my little and verrry evil eye.....


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 11-01-2002 17:47 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik laat m'n haar altijd los.. Valt niks mee aan te vnagen... 't Is veel te dik.. Al m'n speldjes en elastieken knappen...

Waarmee ik dus eignelijk wilde zeggen: Sorry, maar 'k kan zelf wel tips gebruiken, dus aan mij heb je niet veel

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 11-01-2002 17:47]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 17:47 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 17:40 schreef bazzio het volgende:
Ai, je weet toch NOOIT naar je moeder luisteren qua kleding of haar (ze willen je er altijd truttig uitlaten zien)


HELEMAAL WAAR!!!!!!!


I spy with my little and verrry evil eye.....


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 17:48 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 17:47 schreef Sharteel het volgende:
Ik laat m'n haar altijd los.. Valt niks mee aan te vnagen... 't Is veel te dik.. Al m'n speldjes en elastieken knappen...

Waarmee ik dus eignelijk wilde zeggen: Sorry, maar 'k kan zelf wel tips gebruiken, dus aan mij heb je niet veel


Ik heb soms ook van dat dikke probleemhaar.....maar los staat dan wel heel erg mooi als je dik haar hebt....


I spy with my little and verrry evil eye.....


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 11-01-2002 17:50 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 11 januari 2002 17:48 schreef WickedKimmie het volgende:
Ik heb soms ook van dat dikke probleemhaar.....maar los staat dan wel heel erg mooi als je dik haar hebt....


Da's wel waar.. Maar 'k vind het op de duur zo saai, altijd hetzelfde... En 'k voel me soms echt een bolletje haar...

Wat wel raar klinkt...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 17:51 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Hihi! Ja, ik snap je...


I spy with my little and verrry evil eye.....


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-01-2002 17:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik doe vaak zo:

Haar in staart en dan plukje voor plukje om je vinger wikkelen en vastzetten met een speldje...en HEEL veel haarlak (ivm heel dik zwaar haar) Maar staat altijd leuk en 'men' reageert er altijd goed op


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 18:03 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

das ook leuk ja......ff kijken of ik dat kan


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen