IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Haar Vorige pagina | Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 18:09 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Nou, ik ga maar eens douchen en dan maar het gevecht met mn haar aangaan!
Veel plezier met jullie vrijdagavond en bedankt voor de adviesjes...


I spy with my little and verrry evil eye.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2002 18:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Morgen foto's he.
We willen wel zien wat er nu uiteindelijk van gekomen is.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 18:12 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Nou.....morgen denk ik niet....binnenkort staan ze op de site van mn school...als het zover is meld ik het wel ff...goed?


I spy with my little and verrry evil eye.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2002 18:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Deal ..


Ares
Usericon van Ares
Posted 11-01-2002 18:13 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Is goed


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-01-2002 18:14 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hehe...



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2002 18:14 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

ohoooo........wat erg......moet ik wel zorgen dat ik erop kom natuurlijk!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 11-01-2002 18:57 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



Fire
Usericon van Fire
Posted 11-01-2002 19:55 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 11 januari 2002 18:14 schreef WickedKimmie het volgende:
ohoooo........wat erg......moet ik wel zorgen dat ik erop kom natuurlijk!
Neem anders voor de zekerheid maar je eigen camera mee



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 11-01-2002 20:20 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Have Fun!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 12-01-2002 1:59 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

HET WAS GEWELDIG! Echt heel gezellig! Foto's staan waarschijnlijk zondag op www.hvc.nl en ik sta er 2x op. Alleen komen niet alle foto's op internet. Als ze erop staan geef ik het precieze html-adres wel ff door.
ik ga nu slapen (PIJN AAN MN BENEN)

btw....ik had mn haar los met paar speldjes naar achteren...was wel leuk...
doeg


I spy with my little and verrry evil eye.....


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 12-01-2002 9:47 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 17:18 schreef Azagthoth het volgende:
Heidi staartjes god damn it...


HEIDI HEERST !!!!


Wiegen Meister !


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 12-01-2002 11:20 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

jazeker


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 12-01-2002 13:11 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ja, mn vriend is ook helemaal gek van die dingen. Hihi


I spy with my little and verrry evil eye.....


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 12-01-2002 20:15 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik denk dat ik het mijne vanavond nog maar n's ga opsteken...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 12-01-2002 20:54 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

welk haar?


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Ares
Usericon van Ares
Posted 12-01-2002 20:55 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Dat op je hoofd zit...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 12-01-2002 20:57 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2002 20:54 schreef humanator het volgende:
welk haar?


Is 't lollig,ja?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-01-2002 20:57 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2002 20:57 schreef madeline usher het volgende:
Is 't lollig,ja?

cool down , cool down


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 12-01-2002 20:58 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

geen humor of zo


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-01-2002 18:30 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

zucht, die foto's van mn gala staan nogsteeds niet op internet....KILL MIJN SCHOOL


I spy with my little and verrry evil eye.....


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-01-2002 19:03 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Mn foto staat op internet hoor! http://www.hvc.nl/Previews/Preview3.jpg Ik ben het linkse mensje! IK STA ER VERSCHRIKKELIJK OP!!!!!!!!!!!!!!!! (ok, ik heb je gewaarschuwd)


I spy with my little and verrry evil eye.....


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 14-01-2002 19:05 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

waar keken jullie naar?


zo, dat was mijn beurt dan weer


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-01-2002 19:07 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Naar Kes....dat was het bandje dat speelde op het gala. Was wel lachen. Alleen ergerden we ons aan een paar hele irritante huppelkutjes vandaar dat we zo sjaggo kijken.


I spy with my little and verrry evil eye.....


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 14-01-2002 19:10 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

hahaha, valt mee man !! is dat chaggo ??

damn.....


zo, dat was mijn beurt dan weer


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen