|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen foto's he. We willen wel zien wat er nu uiteindelijk van gekomen is. |
|
Nou.....morgen denk ik niet....binnenkort staan ze op de site van mn school...als het zover is meld ik het wel ff...goed? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Deal .. |
|
Is goed |
|
Hehe... |
|
ohoooo........wat erg......moet ik wel zorgen dat ik erop kom natuurlijk! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
|
|
quote:Neem anders voor de zekerheid maar je eigen camera mee |
|
Have Fun!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
HET WAS GEWELDIG! Echt heel gezellig! Foto's staan waarschijnlijk zondag op www.hvc.nl en ik sta er 2x op. Alleen komen niet alle foto's op internet. Als ze erop staan geef ik het precieze html-adres wel ff door. ik ga nu slapen (PIJN AAN MN BENEN) btw....ik had mn haar los met paar speldjes naar achteren...was wel leuk... doeg I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: HEIDI HEERST !!!! Wiegen Meister ! |
|
jazeker |
|
Ja, mn vriend is ook helemaal gek van die dingen. Hihi I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik denk dat ik het mijne vanavond nog maar n's ga opsteken... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
welk haar? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dat op je hoofd zit... |
|
quote: Is 't lollig,ja? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: cool down , cool down Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
geen humor of zo Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
zucht, die foto's van mn gala staan nogsteeds niet op internet....KILL MIJN SCHOOL I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Mn foto staat op internet hoor! http://www.hvc.nl/Previews/Preview3.jpg Ik ben het linkse mensje! IK STA ER VERSCHRIKKELIJK OP!!!!!!!!!!!!!!!! (ok, ik heb je gewaarschuwd) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
waar keken jullie naar? zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Naar Kes....dat was het bandje dat speelde op het gala. Was wel lachen. Alleen ergerden we ons aan een paar hele irritante huppelkutjes vandaar dat we zo sjaggo kijken. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
hahaha, valt mee man !! is dat chaggo ?? damn..... zo, dat was mijn beurt dan weer |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |