|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: heeft dat andere meisje al een vriend en waar woont ze.. Godverdommen.. |
|
quote: waar woont ze ?? ik heb net me meisje (domme posser doos) gedumpt ) Godverdommen.. |
|
ze woont bij mij in dit kutdorp (20 km van a'dam) en ze is een hele goeie vriendin van mij. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: hmz ik kom eens langs ok wat was je msn ook alweer me msn is toch gesloten (omdat ik het hackte) Godverdommen.. |
|
mooie satan pentagram op de 8tergrond van die foto Godverdommen.. |
|
Ja, dat pentagram was wel grappig want de helft van de school weet niet eens wat zo'n ding is en als ze het zouden weten zouden ze gaan flippen (ik zit op een christelijke school)!! Dus dat was leuk! mn hotmailadres is zonnige_heks@hotmail.com ik stel je online wel een keer aan izzie voor ok? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Nu weer on-topic stelletje slowchatters. Ik heb mijn haren dit weekend weer bijgekleurd. 'T was echt nodig met een uitgroei van ongeveer 5 cm. Het is nu weer mooi glanzend zwart. the only pleasure is pain |
|
ik heb niet echt lang haar... maar op dit moment is het toch te lang ! ik wil wel lang haar.. alleen het lijkt me kut voordat het lang is.. dat ziet er denk ik niet uit (en ik heb krullen ) Godverdommen.. |
|
Asl ik me haar los heb dan komt het ongeveer tot me elleboog, head straight. Maar aangzien er een klein beetje slag in zit moet ik het wel strekken voordat het daar komt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Net weer ff gemeten, is nu 12 cm. nog maar een paar jaar Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |