IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Haar Vorige pagina
Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 14-01-2002 19:11 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2002 19:03 schreef WickedKimmie het volgende:
Mn foto staat op internet hoor! http://www.hvc.nl/Previews/Preview3.jpg Ik ben het linkse mensje! IK STA ER VERSCHRIKKELIJK OP!!!!!!!!!!!!!!!! (ok, ik heb je gewaarschuwd)


heeft dat andere meisje al een vriend en waar woont ze..


Godverdommen..


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-01-2002 19:14 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

WHAHAHAHA!!!!!!!! Nou, ja, ze is zo'n beetje half half bezet ja. Noem haar maar Izzie. Ze staat er mooi op idd.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 14-01-2002 19:15 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2002 19:14 schreef WickedKimmie het volgende:
WHAHAHAHA!!!!!!!! Nou, ja, ze is zo'n beetje half half bezet ja. Noem haar maar Izzie. Ze staat er mooi op idd.

waar woont ze ?? ik heb net me meisje (domme posser doos) gedumpt )


Godverdommen..


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-01-2002 19:17 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

ze woont bij mij in dit kutdorp (20 km van a'dam) en ze is een hele goeie vriendin van mij.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 14-01-2002 19:25 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2002 19:17 schreef WickedKimmie het volgende:
ze woont bij mij in dit kutdorp (20 km van a'dam) en ze is een hele goeie vriendin van mij.


hmz ik kom eens langs ok wat was je msn ook alweer me msn is toch gesloten (omdat ik het hackte)


Godverdommen..


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 14-01-2002 19:26 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

mooie satan pentagram op de 8tergrond van die foto


Godverdommen..


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-01-2002 19:30 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ja, dat pentagram was wel grappig want de helft van de school weet niet eens wat zo'n ding is en als ze het zouden weten zouden ze gaan flippen (ik zit op een christelijke school)!! Dus dat was leuk!
mn hotmailadres is zonnige_heks@hotmail.com
ik stel je online wel een keer aan izzie voor ok?


I spy with my little and verrry evil eye.....


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-01-2002 20:19 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Nu weer on-topic stelletje slowchatters.

Ik heb mijn haren dit weekend weer bijgekleurd. 'T was echt nodig met een uitgroei van ongeveer 5 cm. Het is nu weer mooi glanzend zwart.


the only pleasure is pain


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 14-01-2002 22:08 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik heb niet echt lang haar... maar op dit moment is het toch te lang ! ik wil wel lang haar.. alleen het lijkt me kut voordat het lang is.. dat ziet er denk ik niet uit (en ik heb krullen )


Godverdommen..


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-01-2002 22:11 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Asl ik me haar los heb dan komt het ongeveer tot me elleboog, head straight. Maar aangzien er een klein beetje slag in zit moet ik het wel strekken voordat het daar komt.





bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-01-2002 22:21 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Net weer ff gemeten, is nu 12 cm.
nog maar een paar jaar


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen