|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
De oude metallica heerst natuurlijk nog altijd gruwelijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ben ik het volledig mee eens |
|
Ik gaf vroeger nooit om muziek: de "The Final Countdown" vond ik wel gaaf maar voor de rest boeide het niet echt (echt niet). Tot Meat Loaf z'n comeback maakte... En toen ging ik ook Queen luisteren (bleek dus dat m'n moeder daar nog Lp's van heeft en van Deep Purple). Meat Loaf en Queen dus en die vind ik nog steeds goed. Later naar GnR, Nirvana, Aerosmith. Weer later Bush, Soul Asylum, The Offspring. Snel gevolgd door AC/DC, Sleeze Beeze, Iron Maiden. En toen maakte ik jaren terug kennis met Paradise Lost, Type O Negative en wat later Within Temptation. En ik luister nog steeds alles wel eens (al is het om de paar jaar). ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
LOL als jochie van 8 luisterde ik de hele dag naar Michael Jackson en later ben ik heel fanatiek naar Hip Hop/ Gangsta Rap gaan luisteren. Toen Anthrax een nummer met Public Enemy maakte met zwaar scheurende gitaren was dat eigenlijk mijn eerste aanraking met metal. Mijn broer luisterde toen veel naar Queen en toen kwam daar Iron Maiden bij en toen Slayer en toen Sepultura en toen...en toen.... Ik kan overal naar luisteren, van trance tot black metal, maar mijn ding is toch metal!!! [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 01-02-2002 17:15] |
|
Het begon met Europe en Bon Jovi maar dat werd al gauw Iron Maiden en Metallica. Vandaar uit werd het alleen maar erger Never delight in the death of your enemy before you know who will be the successor. |
|
mijn eerste single plaat! was van cliff richard and the young ones en daarin ben ik blijven hangen |
|
bij mij is het begonnen toen ik een jaar of 11 was, ac/dc, metallica, iron maiden daarna hypocrisy en morbid angel enzo voorts heb destijds een keer een hele cd collectie van een criend overgekocht. hij vond het niet meer leuk (de verrader) "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Nirvana en Metallica |
|
[schaam] Vond laatst een bandje van MC Hammer tussen een stel hele oude bandjes, van toen ik nog 6 was... [/schaam] |
|
ik heb heel vroeg een eigen smaak voor muziek gehad, toen me klasgenootjes naar kinderen voor kinderen luisterde luisterde ik naar: doe maar, goeie doel, frank boeien. daar na heb ik een foute periode gehad, beetje rap enzo. daarna zie het bericht hierboven, dit is meer een ssoort aanvulling, was weer eens met me duffe bol dubbel aan het posten op een forum (dom dom dom) [Dit bericht is gewijzigd door Errorx op 03-02-2002 22:05] "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
iron maiden (van me ma) nirvana metalica type o negetive |
|
LOL Ik was vroeger fan van Michael Jackson!!! hehe |
|
quote:me too, niet echt fan, maar luisterde er wel naar. zaten toch wel gitaar solo's in. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hm denk Eurithmics, de cd SweatDreams heette ie geloof ik, vind die muziek trouwens nog steeds super Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: toen had zijn/haar muziek nog "ballen" |
|
volgens mij ben ik vanaf dat ik geboren ben al met "echte"muziek opgevoed . Ik denk dat ik ze rond m'n 6e naar concerten van het rotterdams philarmonisch orkest ging met m'n vader en da's wel serieuze muziek . |
|
de eerste muziek die ik serieus luisterde was guns 'n roses ac/dc en metallica defende nos in proelio |
|
Europe The Cure Depeche Mode TSA Iron Maiden KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Michael Jackson en Madonna waren m'n idolen toen ik 7 jaar was of zo. Ik vind ze nog steeds te gek |
|
ABBA |
|
Hehehe, geinig. De eerste lp's die ik toendertijd kocht waren iig: Queen-jazz meat loaf - bat out of hell normaal-ojadassawa. Vooral meat loaf heb ik grijs gedraaid, ik ken nog alle teksten uit m'n hoofd. Normaal ook, daar ken ik de solo's van uit mijn hoofd. Oud Vuil. |
|
Europe Fleetwood Mac U2 Golden Earring ach ik vind het nog best aardig om een keertje te horen Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
als je oude muziek wil horen / zien moet je nu The Box aanpleuren |
|
De eerste echte serieuze muziek waar ik naar luisterde is denk ik K's Choice geweest. Luister nog steeds erg graag naar die muziek. Dit is denk ik zo'n 7 jaar geleden allemaal begonnen? O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |