|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Aan wie vraag je dat? Oud Vuil. |
|
eerste serieuze muziek die ik luisterde/ bij mn stief-pa uit de kast jatte : Deep Purple Meatloaf Queen Supertramp |
|
De eerste muziek die ik serieus luisterde was Michael Jackson En verder muziek die m'n ouders draaiden zoals Rolling Stones, Meatloaf, Moody blues e.d. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik heb nooit serieuze muziek geluisterd, ik begrijp dus niet waar de topicstarter het over heeft! Ik zie dat hier onder anderen Europe en Michael Jackson genoemd worden, uitstekend! Zelf ben ik nogal gecharmeerd van Frankie Goes To Hollywood en Phil Collins, Whitney Houston etc. . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Eerste muziek die bij mij serieus geluisterd werd was Creedence clearwater revival...Cd gejat van mij vader, en heel lang naar geluisterd,..ben daarna verder gaan spitten in rock en daarna metal.. |
|
het was van die tingeltingelherrie uit zo'n geel kutklokje boven mijn wieg. Kutherrie, maar elke keer dat ik er serieus naar luisterde pleurde ik in slaap ... Vandaar mijn afkeer tegen fantasypiellepielkeyboards denk ik |
|
quote: Jat je vaker van je eigen familie??? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jatten is een groot woord, maar een paar maanden in je eigen bezit hebben en je vader er zich rot naar laten zoeken, waarna hij 'plots' weer in de kast staat..tja..kan je ook lenen noemen |
|
quote: *schrijft op nooit iets aan Yuddith uit te lenen* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hehe..nou ja, ik geef altijd terug hoor.. No worries |
|
De platen die m'n broer en ouders bezaten. Daarom ben ik ook zo sterk beinvloed door hun muziek. Maar goed, dat was dus allemaal eightiesmuziek. Lionel Richie's 'Hello' e.d. :D "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: ja ik bedoelde dat het 7 jaar is geleden dat ik ernaar ging luisteren, toen hadden ze al 3 cd's ik was toen... 13? 14? ik weet het echt niet meer O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
de 1e muziek die ik echt serieus draaide was de oude troep van metallica Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
"vroeger" luisterde ik veel naar Michael jackson, en dat vind ik nog steeds wel leuk(de oude dan) |
|
ik ook |
|
De eerste muziek waar ik echt naar luisterde was hardcore... Marshall Masters Dj Paul Elstak Neophyte Master of Ceremony Flamman & Abraxas Charly Lownoise & Mental Theo en uiteraard de Party Animals Van mijn 9e tot mijn 12e ofzo geluisterd. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
pfff even kijken : metallica en dire straits Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Pink Floyd. |
|
Hmm Toto The Police Whitesnake |
|
Faith no More Type O Negative Mahler Orff Guns 'n Roses Oh, en hoe kan ik het vergeten: Paganini. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 06-09-2004 9:38] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Led Zeppelin Deep Purple Pink Floyd Jimi Hendrix Beatles Rolling Stones Queen Europe Net als me pa toenertijd Wicked Mystic |
|
Tommy van The Who kon ik op mijn 8ste fonetisch meebléren. Zit nog steeds in mijn kop geetst.. Verder Kinks, Beatles, Rolling stones.. Qua metal was het Anthrax met fistfull of metal.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:aanvulling: Rolling Stones Motorhead Iron Maiden Queen Metallica Sad Iron (domme Hoorinezen hehe) tsja, gave pa |
|
Ik herinner mij nog goed dat ik toen ik een klein meisje van acht jaar was dat ik van mijn broer moest headbangen op Metallica, ik deed het natuurlijk wel, maar vond het verschrikkelijke teringherrie, dat is later wel veranderd natuurlijk. Later ben ik gaan luisteren naar compilatieplaten van oude rock, zoals Led Zeppelin, Moody Blues en consoorten, daarna Widow's weeds van mijn broer geleend en toen was ik verkocht, hiephoi true disco chick |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |