|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wacht nog steeds op m'n eerste 'serieuze' muziek. |
|
The rolling stones en The kinks. |
|
ayreon Bruce Banner |
|
Radiohead. OK Computer (1997) rules ook al is dat geen METAL. |
|
quote: die regeert natuurlijk idd de pannen van het dak af. |
|
Roxette, Queen en Eric Clapton. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Queen...*zuchtje* |
|
Blijft goed he, vooral nummers als Love of my life en Innuendo. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
neil young, rod stewart, the doors, ik begon te kloten met me ouders hun lp's, toen zelf doe maar en no doubt... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Toen ik een ukkie was (6-7) jaar luisterde ik naar Bon Jovi, Europe. Niet veel later volgde Guns & Roses. Toen ik rond mijn 10e een platenspeler op mijn kamer kreeg ben ik de platencollectie van mijn ouders ingedoken en maakte ik kennis met o.a. Jethro Tull, Deep Purple, King Crimson, Jimi Hendrix, The Doors, Pink Floyd etc. |
|
De zoon van de beste vriendin van mn moeder paste toen ik een baby was wel vaker op me op. hij draaide altijd slayer voor me... en toen ik wat ouder was gaf hij me altijd bandjes van vanalles... toen ik 5 was leerde hij me bangen op metallica en vanaf toen was metallica wel een van mn favo's. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 06-09-2004 16:12] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
The Osmonds. Grazy Horses. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 06-09-2004 16:24] Bazzio Attacks!!! |
|
1982 AC/DC spelfout weggehaald... |
|
Iron Maiden, toen ik 11 was. 17 jaar geleden dus. Eerst vond ik het stoer, een maandje later vond ik de muziek ook echt gaaf, hahaha. The Devil Made Me Do It ! |
|
Bon Jovi, gaaf, nog steeds. |
|
Op mijn 11 begon ik eerst zwaar met puur instrumentale keyboardmuziek, omdat ik toen ook zelf op zo'n ding begon te pingelen. Dan kwamen zo de "klassiekers" in de populaire rock uit die tijd...dan op mijn 12 af en toe Headbangers ball enzo beginnen meepikken, wat zich later (na een echt a-muzikale periode,brrr) toch wel geuit heeft, héhé. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Via m'n vader was dat toch wel: Dire Straits Roxy Music Pink Floyd Queen Leonard Cohen Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Ook veel geluisterd vroeger, en ik luister er nog steeds vaak naar Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Hendrix en The incredible string band. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Klinkt old skool, Cheryl |
|
quote: hehehe, tjah, hippie ouders. ken je nie veel aan doen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
the prodigy ten tijde van Jilted Generation mvg wk10 |
|
Metallica, ten tijde van "One" en ik snapte maar niet hoe die drummer zo snel kon roffelen met z`n basdrumpedaaltje |
|
Ik begon in groep 8 met echt muziek luisteren dankzij een nieuwe klasgenoot... Eerst metallica en megadeth, daarna bands als slayer gemixt met een zooi punk als NOFX |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |