|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Het kan me niet rotten wat je er van vindt tenzij je het kan onderbouwen en/of een betaald optreden kan regelen. Ik persoonlijk vindt het geniaal, maar ja, ik zit in de band dus da's niet echt objectief. Anyways... de website is: www.mistymourning.com en de muziek is te beluisteren op: www.mistymourning.com/mp3s/journey_mixdown02.mp3 www.mistymourning.com/mp3s/jfk_mixdown02.mp3 www.mistymourning.com/mp3s/foundation_mixdown02.mp3 check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ik vind het echt geniaal. Jullie gaan ongetwijfeld alleen door deze post al een dikke tour als headliner aangeboden krijgen! |
|
Echt joh, je hoeft maar 2 seconden te luisteren om het briljante niveau van deze heren te kunnen beamen! |
|
Ah, ik dacht dat het aan mn speakers op mn werk lag, maar ik hoef het thuis over mn fatsoenlijke speakers geen 2e kans meer te gunnen? Godver, die zang, ik dacht echt dat Elvis dood was... edit: zo te horen is ie dat ook trouwens... [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 18-07-2006 14:15] |
|
Hey, ik kan er niets aan doen dat ik gereïncarneerd ben als eigenwijs, arrogant stuk vreten, mijn vorige leven staat me nog helder voor de geest en ik moet dat gewoon weer bereiken. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
op één of andere manier hebben sommige seconden nog wel wat maar nee niet echt mijn ding. en die zang is niet te harden idd wel klote mix zeg Je moeder. |
|
Ok, hier ff een serieuze reply, ik ga het straks nog een ker luisteren thuis, maar die productie is niet alles zo op het eerste gehoor, is dit ion een studio opgenomen of gewoon zelf in de repetitie ruimte? Mijn mening over die zang gaat echter niet veranderen, die vind ik gewoon verschrikkelijk |
|
Achterkamertje ... zang is hemeltergend .. vanavond thuis maar eens helemaal luisteren, collega vroeg al of ik van die kat af wilde gaan staan |
|
The mist and the morning dew..... nog nooit van gehoord. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
De drums zijn in een studio opgenomen en de rest bij de bassist thuis met een pc. En ik zal je verder niet lastig vallen met de gigantische hoeveelheid rampspoed die ons ten dele gevallen is, want ik snap het als je dat niet wilt horen. Wat vind je niet cool aan de zang dan? Want om heel eerlijk te zijn doen we het live anders (we passen het altijd aan aan de bands om ons heen, bij deathmetal bands spelen we alles effe dubbel zo snel, zo niet nog veel sneller en ga ik grunten, maar bij grunge bands leggen we de focus meer op de zang en gaan we juist rustiger spelen, we proberen eigenlijk wel doelbewust overal tussen te vallen, zodat we met een kleine aanpassing aan het materiaal gewoon met alles en iedereen mee kunnen spelen). En zijn we bovendien eigenlijk altijd nog wel aan het werk om het oude materiaal te verbeteren, terwijl we nieuw materiaal aan het schrijven zijn. Tot slot zijn we op zich ook op zoek naar een zanger/zangeres zodat ik me meer kan focussen op het gitaar spelen en mischien af en toe wat backing vocals kan doen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Dat van die zanger zou ik doen, de zang die ik op deze nummers hoor is echt te samengeknepen, en "te graag willend" en daardoor de plank mis slaand. De drums, in een studio opgenomen, waarom niet ook even laten afmixen? Ikheb het idee dat dat niet of niet goed gebuerd is. Gitaren, meer oefenen, klinkt erg rommelig, en meespelen met het ritme!! Het spijt me maar je zit er echt vaak naast... En het geluid staat me ook niet aan, wederom, waarom niet af laten mixen? Ook hier het idee dat dat niet gebeurd is of slecht.. De opbouw vind ik verder opzich wel leuk, maar ik ben benieuwd hoe het zou klinken als het goed opgenomen, gespeeld en afgemixed zou zijn met een andere zanger. Dit is niet om jou of je band af te zeiekn, maar gewoon mijn eerlijke mening over de muziek edit: En waarom pas je je nummers/stijl aan als je met andere bands speelt? Dat zou ik juist niet doen, het hele idee van een eigen stijl/geluid verlies je zo... [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 18-07-2006 15:35] |
|
Volgende keer misschien iets met een metronoom opnemen..... |
|
Hmmm.... nou is het op zich wel het idee geweest om experimentele dingen te doen met ritmes combineren op manieren die mensen niet zouden verwachten en te experimenteren met combinaties in genre die de meeste mensen niet zouden maken. Ik vond hem persoonlijk eigenlijk wel okee klinken en live vindt iedereen het geniaal. Hmpf.... mislukte opnames dus. edit: Omdat we dat leuk vinden en het op die manier een flink stuk makkelijker wordt om het publiek mee te krijgen, de ene keer staan ze te dansen en shit, de andere keer breekt er een moshpit uit waar je niet goed van wordt. Het houdt de afwisseling erin, waardoor het een stuk leuker wordt om te blijven doen, je weet nooit vantevoren wat je gaat spelen die avond . [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 18-07-2006 16:01] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Tja. Wat zal ik ervan zeggen. Ik krijg de indruk dat er wel wat met stemapparaatjes en metronomen gedaan mag worden.. Het zal wel niet mijn ding zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik weet wat jij hierop moet zeggen, dat dit topic naar heavy metal moet |
|
Verplaatst. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Okee dan, ik kreeg namelijk elders de opmerking dat we juist niet metal zijn en het geheel maar eens in een rock-jasje moesten steken, dus ik dacht ik gooi hem in algemeen, dan krijg ik dat niet true genoeg bullshit tenminste niet te horen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ik zal het vanavond thuis nog eens luisteren, maar ik betwijfel dat ik mijn mening aan zal passen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
hm misschien is die rock move niet eens zo slecht, zal denk ik beter passen dan metal, nouja, vind ik dan Je moeder. |
|
Ja maar, ja maar, ik hou teveel van mijn distortion, mijn metalzone is de enige disto waar ik ooit blij mee ben geweest, zekers in combinatie met mijn Jackson flying-v. Okee schijt, ik ga wel grunten, screamen en alles agressiever spelen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
hehe, ach doen wat je zelf wil. tis dat ik meer naar stonerrock dan doom metal luister Je moeder. |
|
Da's het probleem dus, het is te swingend en up-tempo voor doom. edit: Stonermetal mischien [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 18-07-2006 16:06] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
hehe suit yourself maar ben wel benieuwd als het wat beter klinkt, zitten toch wel leuke stukjes in vind ik Je moeder. |
|
tip 1: ga oefenen. en dan met name de drummer. Een hoop breaks zijn namelijk erg Lars Ulrich verantwoord. Dat kan dus echt niet tenzij je rauwe blackmetal speelt. tip 2: Zoek een zanger. Er is nu geen zang. Er is wel iemand die mompelt in een soort van toonsoort, maar dat telt niet. tip3: Koop een gitaarpod en/of leer deze te bedienen tip 4: produceren/mixen is niet voor niets uitgevonden |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |