|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Covered in Ashes aan de andere kant kan ik prima naar luisteren, de kwaliteit van de opnames is ook best goed, en ik had de cleane zang niet aan zien komen, was een aangename verassing. Dat tweede nummer had een hypnotische sfeer. Cool! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
wow ... |
|
Ik doe de cleane zang niet he Maar gaaf, dan hebben we er nu 2 ... de infamous herr krieg wilde al tijden een reunie .. |
|
quote:Tering jantje, wat val je heir INTENS door de mand. Zit nagenoeg geen ruk aan death metal in CHD. Krijg het gevoel dat je ooit eens een hard nirvana nummer gehoord hebt em daardoor denkt dat je metal kent ... Ga je eerst eens inleven in de muziek voordat je er wat over gaat lopen brallen. |
|
Nou moet ik toegeven, ik heb die demo ook, en ik ben best benieuwd hoe het zou klinken als het in een studio opgenomen zou zijn en hoe de nieuwe nummers zijn |
|
Gaaf die reacties ... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: En je denkt zo serieus genomen te worden? In feite geef je dus aan, dat je een band hebt, zonder een specifiek eigen geluid, zonder identiteit, die gewoon met alle winden mee waait. Hoe doe je dat als je iets uit gaat brengen? Je zet 1 nummer in 20 verschillende stijlen op 1 CD ofzo? Volgens mij heb je teveel naar Idols gekeken. Die variatie is best mogelijk, zolang je binnen een genre blijft. Een nummer schrijven dat binnen zowel deathmetal als grunge stand houdt is namelijk niet mogelijk. |
|
fat bastard is net zo'n lompe aap als jenje? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Van CiA? Dat klinkt uber oldschool natuurlijk, waar we het ook opnemen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Mwa dat ben ik niet met je eens, ze zullen alleen dan over veel innovatieviteit moeten beschikken om overgangen te kunnen verzinnen tussen de 2 stijlen ... maar ja .. dat zie ik ze eerlijk gezegd niet doen ... |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Nou ja, breakdown stukken in Death Metal kunnen best een stevige grunge groove zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Man, sinds die noorse Muppets ten tonele verschenen zijn is het verschil tussen de gemiddelde Blackmetal band en de gemiddelde Deathmetal band of ze al dan niet met corpse paint op het podium staan. En Death en Cannibal corpse.... tsja, ik heb zeven cd's van Death, ik weet wel hoe deathmetal klinkt, Cannibal Corpse ken ik ook ja, heb ik wel een cd van, doe mij dan maar Infernal Torment, In Flames, Gardenian, Altar, Nile, Meshuggah of Edge of Sanity (toegegeven d'r zitten crossovers tussen). Meestal zit er een brein achter deathmetal in plaats van dat het gewoon puur en alleen blasten is, maar d'r zijn teveel mensen die Deathmetal luisteren die dat vergeten zijn en vooral ook teveel die het maken die dat vergeten zijn. En dan is het Blackmetal, waar is de melodie heen? Bij CHD hoor ik alleen een constante ruis waar ritme in gepoogd aangebracht te worden door een drummer die ADHD heeft. Dan is het mischien deel van de Noorse Muppetshow, maar ik luister toch echt liever naar Dimmu Borgir, Dark funeral, of mischien Marduk ofzo, en van die bands kan CHD genadeloos veel leren. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Dat oldschool geluid snap ik Maar je bergijpt wel wat ik bedoel toch? Gaan jullie die zooi nog ooit opnieuw opnemen? |
|
quote: We hebben afgesproken om 1 keer in de maand te gaan repeteren, verder hebben we ons nog niet vastgelegd. Als we echter de nieuwe nummers weer onder knie hebben / herschrijven bestaat de kans zeer zeker dat we ook gaan opnemen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ben je nu serieus? Is volgens jou het verschil tussen balck en death alleen of er paint bij zit? Hoe fucking kansloos... Leg je cd's van Death neens naast die van een darkthrone of immortal, en zeg me dan nog eens dat je geen verschil hoort.. |
|
quote: Tering, gast, echt, je laat je nu heel erg kennen. Er zijn heel veel ruis-en-knetter bands in de Black Metal, maar als één band dat niet is, is het Control Human Delete. En je opmerking over het verschil tussen DM/BM; kneus. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zou mooi zijn om idd een keer in een betere studio alles op te nemen ... Maar moet nog ff wat schaafwerk verricht worden ... en we hebben geen haast ... en 1 demo uithebben is kvlt |
|
quote:Haast hebben is death metal. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Das waar, en hij klinkt niet eens zo heel slecht, maar is een live opname toch he? Gewoon benieuwd hoe het zou jklinken als alles los afgemixd kon worden, zou volgens mij best wel een dijk van een geluid staan dan |
|
quote: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
He Spectre, jullie hebben een drummer De eerste die er niet over zeikt, hehe |
|
quote: Nee, dat zeg ik niet, je misinterpreteert het met opzet om intelligent te proberen te doen. Als je Death naast Darkthrone, Immortal of Dimmu legt krijg je een verschil, als je nieuwe deathmetal naast naast nieuwe blackmetal legt, hoor ik het verschil niet meer. ADHD drummers en overdreven veel ruis waar weinig melodie en/of inspiratie in te ontdekken valt. Oude death en black was geniaal, nieuwe death en black is 99 van de 100 keer wannabe blaat. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:ge-fucking-weldig. Ik ben absoluut geen liefhebber en/of kenner van het black genre, maar zelfs ik zie dat je hier compleet uit je nek lult. Ik geloof dat we Immortella of MMayo maar weer eens moeten mailen dat er patienten ontstnapt zijn. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |