|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wie weet |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2218100 Eerste post moet je hebben Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Als je boos wordt op een review, moet je geen demo opnemen |
|
klinkt zeer aardig, beter dan die crap van CHD laatst. potentie is er zeker. maar waarom is dit nog open? |
|
quote: *Downloading* Die zocht ik. Dit topic kan dus dicht. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Heerschnummer. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Om heel eerlijk te zijn doen we het live anders (we passen het altijd aan aan de bands om ons heen, bij deathmetal bands spelen we alles effe dubbel zo snel, zo niet nog veel sneller en ga ik grunten, maar bij grunge bands leggen we de focus meer op de zang en gaan we juist rustiger spelen, we proberen eigenlijk wel doelbewust overal tussen te vallen, zodat we met een kleine aanpassing aan het materiaal gewoon met alles en iedereen mee kunnen spelen). Bedankt Levia (gaaf reclame maken in hele andere topics ) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
http://www.myspace.com/wisdomcoveredinashes Let niet op de zang, die hebben we hier dissonant opgenomen |
|
O, dan luister ik even Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oh, en we leven weer ... |
|
brrrr Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja die bass he .. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: buiten de cleane zang vind ik het best cool. ik hoor zowaar candlemass/my dying bride met wat deathmetal of zo. nou, het zal mij benieuwen hoe het nieuwe materiaal klinkt. |
|
quote:Thanx ... die nummers zijn oud, we hebben één wat nieuwer nummer die wat meer eigen stijl is .. maar die kan ik zo ff niet meer voor de geest halen ... die is namelijk nooit opgenomen |
|
Die zanger had goed gepast in een '80 band ofzo!! Verder vind ik t nie veel |
|
quote: nemen nooit iets op tijdens het oefenen op casette??? |
|
quote:Nee ... we zijn geen blekband hey |
|
quote: LOL |
|
Hmmm.... Ongeïspireerde 13000 in een dozijn deathmetal. Met een grunt die in totaal maar een noot beheerst. Om maar te zwijgen van de quasi hippe effectjes erdoorheen. Toegegeven, de kwaliteit van de opnames is beter dan die van mijn band, maar daar is alles ook echt mee gezegd. Chd is een band waarvan ik blij ga zijn als ik het nooit hoef te zien of horen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Als jullie toch al over andere bands gaan posten hier, doe dan goede bands. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Je hebt het over CHD nu he? Kan aan mij liggen maar volgens mij is dat een black band...(toch, spectre?) Weet je wel hoe death metal klnikt? Luister eens iets van Death of Cannibal Corpse ofzo, misschien doe je inspiratie op... Niet alleen hun opname kwaliteit is hoger dan dat van jou, maar ook hun instrumentbeheersing en strakheid... CHD kun je ok maar beter niet live gaan zien of een cdtje van luisteren, je zou wel eens kunnen gaan huilen als je ziet en hoort wat een strak spelende band allemaal kan... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |