|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Mot je je wassen. Bandtopic, niks mis mee |
|
quote:Een beetje? Mazzelaar Ziet er toch niet naar uit dat RidM doorheeft dat er iets aan hem gevraagd wordt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Band, band.. groot woord. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ontopic! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat roep ik wel. ... .... Dus. On-topic. (whatever the topic may be). Ik ga lunchen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Blood red throne was best okee en de stijl wordt verraden doordat ze dat onder hun bandnaam zetten in de msnspace. Tenminste niet zoals de Deathmetal die ik de laatste tijd hoor, redelijk wat afwisseling, in ieder geval niet constant blasten, waardoor het blasten nog wat impact behoudt. Code heeft trouwens ook het genre eronder vermeld, alleen vond ik hen iets teveel de nadruk leggen op de dramatische stukken, waardoor ze hun drama kwijt waren, iets meer afwisseling zou ze goed doen, zodat de dramatische stukken hun impact niet kwijt raken check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
die shid is lauw man. Suck my piss |
|
quote: Nou, dit zijn twee van de vele voorbeelden van nieuwe black en death bands die niet op elkaar lijken. Zullen we het erop houden dat nieuwe death/black niet op elkaar lijkt totdat jij een tegenvoorbeeld kan geven? Mooi! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hij gaf toch aan met minimale wijzigingen. Door een cleane zangstem te veranderen in een grunt, ben je er niet. |
|
quote: En jij bent een.... eh.... dom schaap! |
|
quote:Ah nee, zo makkelijk gaat dat niet nee |
|
quote: Het idee van deze band is verder wel leuk endezo, maar ook ik knap meteen af op die vreselijke zangpartijen >.< Maar ik zal verder maar niks zeggen aangezien ik zelf black metal aan t spelen ben en als men deze opnames al uit de maat vindt... |
|
EN als je de demo eens sneller afspeelt, kijken of je het dan wat vindt. Hmmmm tsja, mischien is het gewoon mijn ding niet.... [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 20-07-2006 12:42] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Adapt to your own liking ... Krijgt iedereen er een pitchshifter bij als ze de demo kopen? |
|
Dan vind ik het nog steeds niks, op dubbele snelheid is het nog steeds niet strak, en klinkt de zang naar mijn mening nog steeds nergens naar |
|
gewoon 20x zo snel, Chipmunk revenge! |
|
quote: Hmmm, geen slecht idee, kunnen we voorafgaand aan elk optreden een enquete aan iedereen sturen die gereserveerd heeft over hoe snel ze die zooi willen horen en of ze grunts of zang willen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Ah, ik denk dat ik dan nu eindelijk begrepen heb wat de definities van de verschillende stijlen zijn. De basis is stevige gitaarmuziek met ruige zang. Afhankelijk van de afspeelsnelheid (in BPM) kan dit vervolgens worden geinterpreteerd als: - Doom metal (< 60 BPM) - Bluesrock (60 - 80 BPM) - Grunge (80 - 120 BPM) - Punk (120 - 180 BPM) - Death metal (>180 BPM) Jezus, had ik dat eerder geweten, dat had me de aanschaf van een enorme vracht CD's bespaard! |
|
Ik moet zeggen dat de Metalcore de laatste tijd wel steeds genialer wordt. Alleen Mathcore ben ik niet zo'n voorstander van, die gaan me weer te veel richting amerikaanse deathmetal. En heeft trouwens iemand de nieuwe Disturbed gehoord? DAT vind ik nou een goeie plaat, tot aan de cover van Land of Confusion aan toe. (Jaja, ik weet het, offtopic, ik vroeg me gewoon af wat jullie ervan vinden) edit: Je bent rock, hardrock, powermetal, thrashmetal, metalcore, hardcore punk, blackmetal en grindcore vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 20-07-2006 12:56] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: U vraagt wij draaien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
zo heb ik ergens nog critical madness van autopsy op halve snelheid..... das ook echt megalekker !!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |