![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
O loop ik weer op de zaken achter, de partij is er al doorheen... Edit; sorry, ik heb de laatste tijd wat anders gehad om me mee bezig te houden. Ik zeg al niks meer!!! [Dit bericht is gewijzigd door Sneeuwwitje op 21-07-2006 15:48] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Het hele punt is dat men een partij als deze niet kan ontbinden omdat zij gaan proberen de wet te veranderen (zolang men zich tot die tijd aan die wet houdt). Want als dat verboden zou worden (per extensie dus voor iedereen die op eenzelfde wijze wordt aangepakt), zou de huidige wet tot het einde der tijden blijven staan. Stel nou dat er een wet was tegen satanische teksten en jij bent christelijk orthodox, dan zou jij ook denken dat die wet altijd zou moeten blijven bestaan en als er dan een partij iets anders wil verklaar je die ook voor gek. Nou wil ik deze situaties niet per se gelijk noemen, maar eenzelfde gedachtengang zit er toch echt achter. Een wet geldt nu eenmaal voor iedereen, wees er blij mee. En stel nou dat er door deze ranzige mannetjes een verkiezingsoverwinning wordt gehaald, is wat zij willen, schijnbaar wat de bevolking wil. Dan kan men alsnog stellen dat een partij die beslissingen wil maken over kind-volwassene interactie, duidelijk meer nodig heeft dan enkel stemmen van volwassenen. ![]() |
|
quote: *smack* ![]() |
|
Ik vind dat dieren ook mogen stemmen. ![]() |
|
quote: ghe ghe en terecht! ![]() |
|
quote:dara is de partij voor de dieren voor he ... ![]() |
|
quote: ![]() "standpunt 9" van de PNVD: http://www.pnvd.nl/prog_mei_2006.html#h9 ![]() |
|
quote: Oja daar heeft mijn kat op gestemd. ![]() |
|
quote:Ah .. politek correcte kat heb jij ![]() |
|
quote: pff, gewoon een egoïst ![]() |
|
---Bij afhankelijkheidsrelaties, bijvoorbeeld tussen docent en leerling en bij incest, zal voorlopig een leeftijdsgrens van zestien jaar gaan gelden.--- Toch wel fijn dat je dan op je 17e wel flink geneukt kan worden door je vader.... ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
"Roken, gokken en het drinken van alcohol worden legaal vanaf twaalf jaar." "Reclame voor drugs, alcohol en roken wordt toegestaan." ![]() |
|
quote: ik vind dat "voorlopig" nog iets erger zelfs ![]() |
|
Want dan kan je die 12 jarigen lekker dronken voeren en als je dan even op ze inpraat gaan ze vrijwillig met je mee. En als je ze dan flink uitgewoond hebt, kun je niet beschuldigd worden van verkrachting. Wat een utopia! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Cool. Scheelt weer in de drank; die 12-jarigen kunnen daar minder tegen dan die 15-jarigen. Woo! ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
"9.9 Besnijdenis van jongens en meisjes onder de zestien jaar wordt strafbaar. Uitgezonderd zijn medisch noodzakelijke besnijdenissen door doctoren of chirurgen. Sommige jongens hebben bijvoorbeeld een te nauwe voorhuid." klinkt alsof er al onderzoek naar gedaan is ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Nou, gelukkig maar! Wat een fijne mensen, van de PNVD! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
DIT was de oorspronkelijke tekst in 2004!! Dat is later veranderd in 16 jaar. quote: [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 21-07-2006 20:22] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
"9.7 Iedereen mag buiten naakt rondlopen. Er zijn geen gegronde redenen om dit niet toe te staan. Wegens de hygiëne moeten naaktlopers wel een handdoek gebruiken als zij gaan zitten op openbare zitplaatsen in bijvoorbeeld parken of op stations." Deze vind ik eigenlijk wel weer grappig! ![]() Wat een mongolen zijn het toch.. ![]() Offtopic: ik heb blauwe ogen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Precies. Wat me aan de hele ophef over deze partij nog het meest verontrust is de woedende menigte die met hooivorken en brandende toortsen staat te roepen dat het een schande is dat deze partij niet verboden kan worden. ![]() |
|
quote: Inderdaad, stelletje randdebielen! Die pedo's vragen tenminste netjes toestemming of ze kinderen mogen neuken terwijl die hooivorkmongolen direct het recht in eigen hand zouden nemen als ze de kans krijgen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
* Buitenland wijst met vingertje naar Nederland * ![]() |
|
quote: Ooooooooooh als je dat zegt ben je ook een pedofiel!! ![]() Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |