|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
nice, ben zeer benieuwd! ook naar die nieuwe nummers, dus die moeten ze dan wel gaan spelen he. |
|
We gaan waarschijnlijk vanaf september weer optreden. En dan zullen we uiteraard ook nieuwe nummers spelen en oude nummers met andere teksten en zanglijnen. |
|
Frans! Het is jij! Held! Ik kom binnenkort graag weer eens kijken! Edit: Had helemaal niet door wie je was! [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 25-07-2006 13:08] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hehe, zo vaak post ik ook niet. Heb nooit zoveel te vertellen. Wordt wel tijd ja dat je weer es komt kijken. De vorige keer speelden we om de hoek en je was er nog nie eens! |
|
quote: Dat was ook wel erg klote getimed! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Want? Vette strot trouwens alhoewel ik de "oude" zanger ook een lekkere zieke strot vond hebben. Maar dat vonden er maar weinig geloof ik... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hehehe, met de tekst "De witte condor" hahaha |
|
Tering Conrad, wat heeft die dame een strot! Angela Gossow eat your heart out! Hoop jullie snel een keer in de nieuwe line-up te aanschouwen. |
|
Thanks voor alle reacties en lof, guys Ik voel me zeeeeer vereerd. Ik hoop dat jullie ook met veel plezier zullen luisteren naar de nieuwe nummers die we aan het maken zijn!!! Hoop jullie te zien bij de eerste X-tinxion gig! PS Voor wie interesse heeft, check ook mijn andere bands www.imp-web.nl(zang en grunts) www.anewdawn.tk (basgitaar en grunts) |
|
Uiteraard zal ik bijzonder kritisch gaan luisteren; maar de MP3s beloven veel goeds! Hulde! [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 13-08-2006 22:05] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Rot op met die onnodige info. Hebben jullie nog wat materiaal te koop of wat? Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Heeee Monica, ook de weg naar t ZM forum gevonden? Ik zie je morgen heee |
|
klinkt lekker , hier in de geburen is er ook wel een degelijke thrash-scene (denderleeuw in belgiƫ, klein boerendorp, ge zou't ni verwachte da der hier talent rondloopt :p), allemaal manne van mijn leeftijd (16-19), maar op de moment is mijn band wel de minste van allemaal :p . maar we blijven thrashen aja :D ja sorry voor mijne zever eh :p Thrash 'till Death |
|
ZO, De intro op "Deep Down Inside" is toch een stukje muzikaler geworden, nog meer veranderingen op de rest van de cd?, De nieuwe zangeres die kan iig ook een potje brullen maar ik vond de oude eigenlijk ook wel erg gaaf! |
|
21 okt is er een Thrashmetal avond in Elektra. Misschien iets voor jullie? |
|
Snelle reacties hier op het forum |
|
Ik heb even het nummer Prey gehoord zonet. Wat mij opviel was dat de drummer er nogal naast loopt te trommelen op het eerste gedeelte. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoort deze trouwens niet in "heavy metal"? |
|
quote: Hehe, we staan idd met Thanatos op die avond!! @spectre, goed gehoord ja, da intro is los gespeeld van de rest van t nummer geloof ik!! Loopt nie helemaal gelijk. Maar mij stoort t nie [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 31-08-2006 15:09] |
|
quote: De cd is opnieuw uitgemixt, met hier en daar wat extra dingeskes!! |
|
quote:Zozo, krijgen we een re-release? |
|
quote: Vettttt! |
|
quote: Nou waar kan ik de cd bestellen ? |
|
Ik kan jullie de nieuwe versies met Monica wel ff mailen hoor!! (per track ongeveer zo'n 8 a 9 MB.) We gaan de CD nie opnieuw uitbrengen want dat gaat teveel geld kosten!! Dat geld doen we liever uitgeven aan de 2e CD, die we aankomend najaar gaan opnemen. voor meer info; conradhultermans@hotmail.com Grtz, Conrad [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 31-08-2006 22:14] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |