|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wanneer gaan jullie is in omgeving Utrecht spelen? |
|
quote: We gaan vanaf Oktober weer starten met giggen!! Zeg maar waar je ons wilt hebben in Utrecht |
|
Op een gammel bruggetje, als het ff kan voor 18 november |
|
quote: hehe, kep wel zin in de 18e!! |
|
quote: Ik ook! Er doet nog een band mee die we kennen trouwens, Deliberate Jeopardization. |
|
tering, kon die band naam nog langer ??? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Db's, Tivoli?, Ik heb wel weer eens zin in een echt potje thrash |
|
Zeg maar wie er in Tivoli de programering doet en in Stairway en de Helling dan ga ik er wel achteraan. Bij dB's weet ik het wel. Heb ook weer zin in me ouwe stadjie te spelen. FF de oude funderingen laten scheuren ha ha ha. |
|
... Petaaahhh.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Daar lijkt het wel op ja Stairway lijkt me een tamelijk onhaalbare kaart en Tivoli wellicht ook nog wel. dB's would be nice though |
|
DB's??? Da's een sauna man....hmm...als we daar nou een fikkie steken, kunnen we onder de sprinklers spelen |
|
quote: Paulusssssssssssssssssssssssssssssssssssss |
|
geeft wel een heel ander effect aan een avondje herrie maken! |
|
... Zie onder [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 17-10-2006 17:47] |
|
Jaja, dit weekend gaan we weer beginnen met giggen, met onze nieuwe zangeres Monica!! De aankomende gigs zijn; 21 oktober - Sliedrecht - Elektra 10 november - Rotterdam - Baroeg 18 november - Dordrecht - Bibelot http://www.x-tinxion.com Grtz, Conrad |
|
quote:dat zijn leuke zaaltjes |
|
Bij de laatste 2 aanwezig! |
|
Zeker aanwezig in Elektra en Bibelot! |
|
Zaterdag zijn we van de partij!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik hoop de ze fotogeniek is , ik kom zaterdag wat plaatjes van jullie schieten |
|
quote: Gaaffffffff, Die fotookes van Gouda waren iig superrrrrrr, zie mn MySpace hehe Verder; Morgen nemen we nieuwe Cdemokes mee, 4 tracks met Monica op zang voor slechts 2 euro p/stuk!! |
|
Ja die Cdemo klinkt errrug goed! Vette productie ook! |
|
|
|
Hebben jullie die promo zaterdag ook mee? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |