|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
En niet vergeten wat moeilijker te kijken ratje |
|
quote: Succes dude |
|
quote: Kom je binnenkort nog kieken? Dan neem ik wel een Cdke voor je mee heeee!! |
|
quote: Haha moet je terug mailen kan je em opsturen Ja kom binnenkort wel is kijken, maar het is altijd vrij ver weg |
|
quote: hehe, dan stuur ik m wel op Ik mail je morgen ffkes.... |
|
Ben ook wel een keer bij een optreden hoor ik net.. Het is de lichtinval ;') |
|
as zaterdag? |
|
Nee dan zit ik bij Heidevolk Ik gok dat ik erbij ben als je in Utrecht speelt! Teminste als ik bier van je krijg [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 17-04-2007 0:39] Het is de lichtinval ;') |
|
Dan is ze druk met Wodan ughe ughe Heidevolk Edit: te laat [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 17-04-2007 0:40] |
|
quote: Huhuhu Gratis Heidevolk in Unitas.. Hell yeah! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Zekerssssssss Ga jij t regelen, of moet ik Julia lief aan kijken? |
|
quote: 7/7/7 misschien Cutting daisy gaat stoppen volgens mij dus dan nemen jullie het over |
|
quote: haha ik wil van jou een biertje Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Komt goeeee @Waterfiets, als je meer info hebt erover, dan moet je maar ff mailen ok!! |
|
quote: Zal het navragen aan Cutting Daisy, dan krijg je wel mailtje, dan moet je het zelf even aan julia vragen |
|
X-tinxion cool |
|
Update; 02-06-2007 Puinfeest Zaal: Sliedrecht 13-07-2007 Hells Kabaal Zaal: De Popcentrale in Dordrecht 25-08-2007 Grootfeest festival Zaal: terrein in Noordeloos 01-09-2007 tba 23-11-2007 Zaal: Artishock in Soest |
|
quote: Sliedrecht is geen zaal, dat is een stad |
|
LOl, tis eigelijk een besloten feestje bij iemand in de tuin!! Samen met oa Stigma spelen we |
|
Weet ik. Aleen mensen uit de regio laten ze toe [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 23-05-2007 19:53] |
|
toch maar eens een keer regelen dat ik t ook buiten zwolle een keer meekrijg, die 2 shows tot nu toe in popfront waren bijzonder fijn om mee te krijgen |
|
Jawel, nu online: twee nieuwe live videos van old school thrashers X-tinxion. Komt dat zien Under The Influence http://youtube.com/watch?v=iwrn6FPztrc One Foot In The Grave http://youtube.com/watch?v=loohY_AxvUU |
|
quote:vet! |
|
quote: Gave opnames hoor Enkel jammer dat het 'slechts' thrash is.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |