|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb de promo nog uit 2006 Deze nummers klinken zeker gaaf! Zangeres blijft me verbazen in power en veelzijdigheid. Hopelijk kunnen jullie meeliften op de recente thrashopleving. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik hoop t ook!! ps, die promo 2006 is nog met Stefan op zang!? We hebben namelijk later nog die promo met Monica haar zang voorzien. Grtz, Ratje |
|
Ja de latere versie Nu ik het naast elkaar luister, valt me de groei van haar zang en de band in het algemeen wel op trouwens: keep it up [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-02-2010 20:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: U heeft mail!! |
|
ik zal wel de enige in het universum zijn maar ik vind de zang van stefan veel beter bij deze mzuiek passen . Ik ben gewoon niet kapot van de huidige zangeres (de zangstem dan). Desalniettemin hoop ik toch voor de band dat ze het ver schoppen natuurlijk! |
|
quote: hehe, zie je m nog wel eens? |
|
quote: nee (dus het was echt geen vriendjespolitiek hoor) |
|
quote: LOLLL, speelt 'ie nog in die band, iets met Nerve ofzo? |
|
oeh nieuwe spul klinkt weer retevet nice |
|
Klinkt idd weer okidoki. Ik vond de oude zanger ook niet verkeerd. Maar Monica klinkt toch vetter. Wat moet de nieuwe cd gaan kosten? Heb op de site gekeken maar kan niets vinden Bazzio Attacks!!! |
|
Heb hem al besteld Ben erg benieuwd wat deze muziek ligt wel helemaal in mijn straatje |
|
quote: Bazzio, stuur me anders ff een mailtje!? Je mailadres staat namelijk nie bij je profiel.. |
|
Komen jullie ook weer eens hier (en dan bedoel ik Elektra ofzo) buurten? |
|
quote: Janusss, wie doet tegenwoordig de boekingen bij de Elektra? [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 26-02-2010 20:12] |
|
Heb de plaat net uit de brievenbus gevist. Klinkt erg goed! WHRAAAAAAA! |
|
quote: Poeh, goeie vraag. Heb geen idee eigenlijk. Misschien kun je hier naar toe mailen: programmaraad@elektra-sliedrecht.nl Laatste tijd staat er niet veel metal in Elektra helaas. |
|
Is een beetje magertjes inderdaad. |
|
quote: joef kat meel. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: U2!! |
|
Zojuist bevestigd, we doen t voorprogramma van Heathen in de Baroeg! |
|
Vet! Succes! |
|
*een update* Geplande shows; As vrijdag; een Cd presentatie in de Waterput te Bergen op Zoom!! 23.apr.2010 19:00 De Waterput Bergen op Zoom, Noord-Brabant 12.mei.2010 20:00 Cultureel Podium De Kelder Amersfoort, Utrecht 14.mei.2010 20:00 Baroeg Rotterdam, Zuid-Holland 05.jun.2010 20:00 Duveltjesrock 2010 Gorinchem, Zuid-Holland 10.jul.2010 13:00 Herrie in Schiedam Schiedam 23.jul.2010 20:00 De Bazart Den Haag 12.aug.2010 20:30 Café Genesis Gorinchem, Zuid-Holland Grtz, Conrad |
|
Heyyy Conniemus, ik ga zeker van de partij zijn bij één van deze showtjes! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Da's op tijd! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |