IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : DISSECTION Frontman JON NÖDTVEIDT Commits Suicide volgens blabbermouth Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-08-2006 19:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2006 18:04 schreef WMP het volgende:
Life like a coward, die like a coward?

Tering, als je jezelf zo slim vindt, zorg dan tenminste dat je spelling klopt.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-08-2006 19:17 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 augustus 2006 19:13 schreef Mutilator het volgende:
Wat wil je nou precies kwijt?

Als je terugkijkt zie je gewoon allemaal aanwijzingen dat het voorbdachte rade was en geen opwelling ofzo; dát bedoel ik dus met dat het geen toeval is; waar jij het echter over hebt...?

Ach, achteraf is een koe in de kont kijken, ik bedoelde dat heel weinig labels een "toevallige" naam hebben.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2006 19:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

In de kont gekeken zijn -in de bak bijv- zal wellicht ook aan zijn motivatie bijgedragen hebben jah

'Andere labels' zijn in deze imo niet relevant; het gaat natuurlijk om de labelkeus -en dus ook de naam- van de heer die nu zelf anti-cosmic geworden is.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-08-2006 19:23]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-08-2006 19:23 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 18 augustus 2006 18:04 schreef WMP het volgende:
Life like a coward, die like a coward?

Spelling! Domme randmongool

Against God and Government

spectre
Usericon van spectre
Posted 18-08-2006 19:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat zijn we allemaal heet op spelling zeg.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-08-2006 19:28 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

En hij probeerde nog wel intellectueel over te komen.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2006 19:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2006 19:08 schreef Smoochy het volgende:
Ook niet na die foto`s in de hondenmand haha..

nee man, ik kan wel wat hebben hoor.

Fuck the world and fuck you

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-08-2006 19:46 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 augustus 2006 19:02 schreef Den_Bockereyder het volgende:
quote: It has come confirmed by Shamaatae
Also 1 member of Nox is dead tho I do not know the name

Waar heb je die info vandaan, als ik vragen mag?

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 18-08-2006 19:50]

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 18-08-2006 19:48 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2006 19:02 schreef Den_Bockereyder het volgende:
quote: It has come confirmed by Shamaatae
Also 1 member of Nox is dead tho I do not know the name

Oh? Op die fiets?
[kasper modus aan]
Ik heb via de vriendin van Nox-drummer Bob begrepen dat Rob Oorthuis ook in Nödtveidts organisatie MLO zat en dat hij vaak ook vage satanische/occulte/ietsindiehoek "teksten" voor de club schreef.
Zie daar een mogelijk aanknopingspunt.

Rob is een super toffe gast. Hoop echt niet dat dit waar is.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 18-08-2006 19:50]

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-08-2006 19:51 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Idd.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 18-08-2006 19:57 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Eerst maar eens afwachten met Blabbermouth weet je toch nooit

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 18-08-2006 20:01 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

The End Records is een Amerikaans label dat al een hele tijd bestaat en verder geen banden heeft met Jon als persoon. Hebben alleen zijn laatste releases in Amerika uitgebracht als ik het goed heb.

Dus alle speculaties over die labelnaam gaan nergens over.

Anyway als het waar is... R.I.P. Jon... hij had ze misschien niet allemaal op een rijtje maar hij heeft toch 2 magistrale albums als erfenis achtergelaten.

!!! THE SIGN IS ON !!!

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2006 20:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dus je dacht dat hij geen enkel ander label kon vinden/ geïnteresseerd in Dissection was?

Het gaat niet om dat label als zodanig, maar om het plan van Jon.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

spectre
Usericon van spectre
Posted 18-08-2006 20:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 18-08-2006 20:12 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2006 20:05 schreef Mutilator het volgende:
Dus je dacht dat hij geen enkel ander label kon vinden/ geïnteresseerd in Dissection was?

Het gaat niet om dat label als zodanig, maar om het plan van Jon.

Vind dit wel heel erg ver gezocht maar goed... we zullen het wel nooit weten.

!!! THE SIGN IS ON !!!

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-08-2006 20:19 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Laten we eerst maar eens zien of hij überhaupt dood is.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-08-2006 20:20 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hehe, zoiets heb ik ook ja.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-08-2006 20:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2006 19:48 schreef Mikeee het volgende:

[kasper modus aan]

wat is een "kasper modus"?? Van kasper het vriendelijke spookje of zo???

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2006 20:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 augustus 2006 20:12 schreef Hoolie99 het volgende:
Vind dit wel heel erg ver gezocht maar goed... we zullen het wel nooit weten.

Zeker als de link met het NOX lid klopt lijkt het me een wel degelijk vantevoren georganiseerd gebeuren...ik vermoed dan ok dat het laatste woord hierover nog lang niet gesproken is...

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 18-08-2006 20:46 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2006 20:24 schreef attila_de_hun het volgende:

Sorry da's Muur-speak. Aanstekelijk.
Iemand daar heet(te) Kasper oid en postte steeds op een opvallend onopvallende manier dat 'ie allerlei bandlui kende. Sindsdien heet dat kasperen. Ik kasper, jij kaspert enz. Weet er verder niet het fijne d'r van.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 18-08-2006 20:47]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-08-2006 20:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2006 20:24 schreef attila_de_hun het volgende:

Hehehe..
Iets van de Muur.

edit: Oh Mikeeee was me voor.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-08-2006 20:50]

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 18-08-2006 20:50 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

En zo komt aan alles een einde.

Subtiel kamerolifantje

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-08-2006 21:07 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

hier kun je het [Hubben] noemen

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 18-08-2006 21:23 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

LOL @ "hubben"!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-08-2006 22:30 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Wat een vaag gedoe weer... heeft iemand al wat meer info gevonden?

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com