IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : DISSECTION Frontman JON NÖDTVEIDT Commits Suicide volgens blabbermouth Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 19-08-2006 14:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 14:10 schreef Verval het volgende:
De muziek en de persoon erachter staat los van elkaar. Er valt iig een hoop goed spul weg als je eerst kijkt hoe de persoon is die het maakt. (Burzum, Gorgoroth etc)
Dat is toch ook niet aan de orde, wel?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 19-08-2006 14:18 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 14:17 schreef spectre het volgende:
Dat is toch ook niet aan de orde, wel?

Blijkbaar de discussie gemist. Ik zal m'n muil houwe.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

acid
Usericon van acid
Posted 19-08-2006 14:24 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 14:11 schreef Burzum het volgende:
Teksten van veel Metalbands zitten vol met moord en doodslag en als iemand het een keer wel serieus neemt en iemand omlegt dan kan het ineens niet meer.

Hypocriet, dat is het.

Neen, het is een kwestie van relativeren. Helaas nemen mensen de teksten vaak een tikje te serieus, en krijg je weer dit soort discussies.

Blijf erbij dat Dissection vroeger erg goede muziek speelde, maar dat ik echt niet wakker zal liggen van zo'n doorgedraaide truttekut die een kogel door z'n kop geschoten heeft.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2006 14:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Opgeruimd staat netjes zeggen ze, religeuze fanaten > OVENS

"This one is older than shit, heavier than time!"

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-08-2006 14:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 augustus 2006 14:24 schreef acid het volgende:
Neen, het is een kwestie van relativeren. Helaas nemen mensen de teksten vaak een tikje te serieus, en krijg je weer dit soort discussies.

Er zijn anders aardig wat bands te noemen dit hun teksten weldegelijk serieus nemen. Bijvoorbeeld die religieuze BM bands, Watain, Funeral Mist en bandjes als Forgotten Tomb etc. Om dan nog maar over de NS bands te zwijgen.

Komt toch allemaal behoorlijk serieus over.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-08-2006 14:38]

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-08-2006 14:39 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wat een sneu einde zeg van Dissection, komt allemaal als een slechte grap over.

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-08-2006 14:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 14:31 schreef 0Tolerence het volgende:
Opgeruimd staat netjes zeggen ze, religeuze fanaten > OVENS
Precies, hopelijk heeft hij niet alvorens dit te doen die andere gast om zeep geholpen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-08-2006 17:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tja... hij gelooft toch in Reinkaos...

signature

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-08-2006 17:24 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 14:50 schreef spectre het volgende:
Precies, hopelijk heeft hij niet alvorens dit te doen die andere gast om zeep geholpen.

is daar nu al nieuws over dan?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 19-08-2006 17:33 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

edit: nvmd

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 19-08-2006 17:38]

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 19-08-2006 17:36 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

Dat staat dus ook al op de vorige pagina, Joris.

[Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 19-08-2006 17:37]

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 19-08-2006 17:39 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ff weghalen dan maar, scheelt weer een uur scrollen.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 19-08-2006 18:11 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

mooi zo weg met die stumper, moeten dat soort gasten meer doen

acid
Usericon van acid
Posted 19-08-2006 18:19 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Wat een recalcitrante reacties allemaal zeg. Kijk mij eens heel stoer "Mooi, die is ook opgerot" tikken van achter mijn beeldscherm.

Wat een gelul toch allemaal.

grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 19-08-2006 18:25 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

ja ik ben heel stoer ja, net zoals het stoer & cool is om iemand te vermoorden en jezelf van kant te maken, allemaal heel erg stoer ja

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-08-2006 18:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 18:19 schreef acid het volgende:
Wat een recalcitrante reacties allemaal zeg. Kijk mij eens heel stoer "Mooi, die is ook opgerot" tikken van achter mijn beeldscherm.

Wat een gelul toch allemaal.

quote:
Op 19 augustus 2006 14:24 schreef acid het volgende:
maar dat ik echt niet wakker zal liggen van zo'n doorgedraaide truttekut die een kogel door z'n kop geschoten heeft.

acid
Usericon van acid
Posted 19-08-2006 18:41 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Goed opgelet, maar niet helemaal, er is namelijk een verschil tussen niet wakker liggen van en het fijn vinden dat.

Maargoed, wat maakt het uit. Ik doel meer op het feit dat de mensen die nu het hardst lopen te juichen dat er iemand overleden is straks weer het hardst lopen te janken in het janktopic als er een of andere boer een cavia heeft neergeschoten. Wat een trieste bedoening toch weer.

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-08-2006 18:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Met je Glazen Bol

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-08-2006 18:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 19-08-2006 19:00 by Nuberus Wijzig reactieProfiel van NuberusQuote dit bericht

Kansloze actie natuurlijk, maar na Reinkaos enigzins begrijpelijk.

Human life is an irrational amalgamation of delusions

NDvB
Usericon van NDvB
Posted 19-08-2006 20:54 by NDvB Wijzig reactieProfiel van NDvBQuote dit bericht

Even een pittig detail waar enkelen naar hebben gevraagd. Rob (--> NOX) loopt dus nog altijd rond op deze aardkloot en wil best wel eens weten wie deze onzin naar buiten brengt...

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 19-08-2006 21:03 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Dat is wel pittig zeg.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-08-2006 21:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 18:41 schreef acid het volgende:
Goed opgelet, maar niet helemaal, er is namelijk een verschil tussen niet wakker liggen van en het fijn vinden dat.

Maargoed, wat maakt het uit. Ik doel meer op het feit dat de mensen die nu het hardst lopen te juichen dat er iemand overleden is straks weer het hardst lopen te janken in het janktopic als er een of andere boer een cavia heeft neergeschoten. Wat een trieste bedoening toch weer.

De een verdient het nu eenmaal meer dan de ander, misschien begrijp je dat later nog wel een keer als je ouder bent

"This one is older than shit, heavier than time!"

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-08-2006 9:31 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 20:54 schreef NDvB het volgende:

Even een pittig detail waar enkelen naar hebben gevraagd. Rob (--> NOX) loopt dus nog altijd rond op deze aardkloot en wil best wel eens weten wie deze onzin naar buiten brengt...

Mooi zo dan.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 20-08-2006 10:53 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Wat een hoop gezever zeg. Feit blijft dat hij met "Storm of the Light's Bane" een klassieker heeft neergezet. Zijn persoonlijke visies zeggen me zelf niks maar ik heb er ook geen kritiek op. Doch blijkbaar is dat bij velen anders. Get a life.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com