|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Blijkbaar de discussie gemist. Ik zal m'n muil houwe. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Neen, het is een kwestie van relativeren. Helaas nemen mensen de teksten vaak een tikje te serieus, en krijg je weer dit soort discussies. Blijf erbij dat Dissection vroeger erg goede muziek speelde, maar dat ik echt niet wakker zal liggen van zo'n doorgedraaide truttekut die een kogel door z'n kop geschoten heeft. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Opgeruimd staat netjes zeggen ze, religeuze fanaten > OVENS "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Er zijn anders aardig wat bands te noemen dit hun teksten weldegelijk serieus nemen. Bijvoorbeeld die religieuze BM bands, Watain, Funeral Mist en bandjes als Forgotten Tomb etc. Om dan nog maar over de NS bands te zwijgen. Komt toch allemaal behoorlijk serieus over. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-08-2006 14:38] |
|
Wat een sneu einde zeg van Dissection, komt allemaal als een slechte grap over. |
|
quote:Precies, hopelijk heeft hij niet alvorens dit te doen die andere gast om zeep geholpen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
tja... hij gelooft toch in Reinkaos... signature |
|
quote: is daar nu al nieuws over dan? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
edit: nvmd [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 19-08-2006 17:38] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dat staat dus ook al op de vorige pagina, Joris. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 19-08-2006 17:37] |
|
Ff weghalen dan maar, scheelt weer een uur scrollen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
mooi zo weg met die stumper, moeten dat soort gasten meer doen |
|
Wat een recalcitrante reacties allemaal zeg. Kijk mij eens heel stoer "Mooi, die is ook opgerot" tikken van achter mijn beeldscherm. Wat een gelul toch allemaal. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
ja ik ben heel stoer ja, net zoals het stoer & cool is om iemand te vermoorden en jezelf van kant te maken, allemaal heel erg stoer ja |
|
quote: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goed opgelet, maar niet helemaal, er is namelijk een verschil tussen niet wakker liggen van en het fijn vinden dat. Maargoed, wat maakt het uit. Ik doel meer op het feit dat de mensen die nu het hardst lopen te juichen dat er iemand overleden is straks weer het hardst lopen te janken in het janktopic als er een of andere boer een cavia heeft neergeschoten. Wat een trieste bedoening toch weer. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Met je Glazen Bol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Kansloze actie natuurlijk, maar na Reinkaos enigzins begrijpelijk. Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
Even een pittig detail waar enkelen naar hebben gevraagd. Rob (--> NOX) loopt dus nog altijd rond op deze aardkloot en wil best wel eens weten wie deze onzin naar buiten brengt... |
|
Dat is wel pittig zeg. |
|
quote: De een verdient het nu eenmaal meer dan de ander, misschien begrijp je dat later nog wel een keer als je ouder bent "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Mooi zo dan. |
|
Wat een hoop gezever zeg. Feit blijft dat hij met "Storm of the Light's Bane" een klassieker heeft neergezet. Zijn persoonlijke visies zeggen me zelf niks maar ik heb er ook geen kritiek op. Doch blijkbaar is dat bij velen anders. Get a life. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |