|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee dat boeit niet he En muzikaal genie, dat is sterk overdreven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Kijk een paar posts boven je Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: oh, ja ??? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Trotoir!!? Ik bedoel.. ohja... idd Biertje teveul... je weet! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dat wel, ja. Hoewel ik in de baroeg in '95, of wat jaren erna wel m'n ogen uitkeek toen hij én aan het krijsen en aan het gitaarspelen was. De man speelde een behoorlijk potje melodische metal. |
|
Ik heb er nog nooit geen ene flikker aan gevonden, maar dat terzijde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: De oude dissection ook niet? is wel met melodie enzo. |
|
Ja die ouwe bedoel ik, die met die foeilelijke hoezen. Die dingen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mooie hoezen, man!~Beetje king diamond-achtig. |
|
He bah nee. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maar, how did he do it? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Idd.... Maar het is BM dus tja... Als dit geen albumhoes word!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Waarschijnlijk een bootleg. |
|
Dawn of the bad tattoos. [ja dat was een typo] [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 19-08-2006 0:36] Suck my piss |
|
quote: quote: |
|
Tering |
|
quote: pfff wat grappig weer. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Stuur maar een mailtje naar paul. (iddqd) [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 19-08-2006 0:54] Suck my piss |
|
quote: En waarom zou ik dat doen ? Fuck the world and fuck you |
|
Hehe... vermakelijk topic dit iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hij zit nu lekker sapjes te drinken met Quorthon, Tupac en Elvis en te genieten van de cultverkoop van zijn platen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ah, nog zo een die denkt dat ie grappig is. Fuck the world and fuck you |
|
*mauw* [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 19-08-2006 1:28] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: debiel [Dit bericht is gewijzigd door mental op 19-08-2006 1:41] Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |