|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Internetflikker |
|
quote: Dude, waar kwam bovenstaande informatie eigenlijk vandaan? |
|
quote: op het warlust.net forum stond dat. |
|
quote: |
|
quote: *splut* |
|
quote: Ah. |
|
quote: "Everyone knows you run faster with a knife!" Suck my piss |
|
quote: recal... re... wtf signature |
|
Ik lig er niet wakker van. Hij heeft geweldige muziek gemaakt voordat 'ie een moorderer werd, maar als je naar Reinkaos luister weet je dat er toch niets leuks meer in het verschiet zat. Het was een idioot, en kan me echt niet in zijn ideeën vinden, maar vind het zeker niet zwak van hem. Het kost je toch zeker wat durf en lef om jezelf van kant te maken. Dat was zo'n beetje alle posts in dit draadje samengevat |
|
fader , JAG kanna ingen längre djurhud den mer , folk beskriva min ny musik så glad jämförde med gammal material. Sedan dess upptäckten av min homosexuell känsel JAG kanna ingen längre bo med mig själv. JAG er gonig till överlåta du all och vandra omkring runt omkring oroa den wouds av Transilvania för evighet , Jon |
|
juist Je moeder. |
|
Das mooi voor je kerel! |
|
father , SELF can no longer hide the more , people describe mine fresh music so jolly compared to stale stuff. Since detection of mine gay feelings SELF can no longer live with myself. I'm gonig to leave yous all and wander around trouble the wouds of Transilvania for eternity , Jon Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
oh, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-08-2006 1:36] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het is al echt vertaald. |
|
Hij heeft zichzelf van kant gemaakt omdat 'ie homofiel werd? |
|
Komaan... die brief is fake...! Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
nee omdat zn muziek homofiel is! Je moeder. |
|
quote: Nee. |
|
Als die brief echt is, vraag ik me toch nog wel af hoe dat opeens online komt. |
|
hahaha tering, nee man Je moeder. |
|
quote: lol welk een "zweeds". Blijkbaar werd hide vertaald als djurhud = dierenhuid... Jag kanna, ik kunnen... Klinkt meer als Jerom in Suske en Wiske moet ik zeggen. Jons zweeds was toch wel "iets" beter dan dat |
|
Hij was lid van MLO een Zweedse occulte organisatie met hun bepaalde visie, waar de mogelijke reden ligt van zijn zelfmoord, en de verklaring van het sectierapport. |
|
dat MLO gebeuren heeft er volgens mij weinig mee te maken. Kijk deze band had gewoon een bijna onschendbare status. Super platen hebben ze opgenomen. En toen kwam hij vrij met allemaal pseudo kwaadaardige verhaaltjes en een super kut album. Volgens mij kon hij er niet mee omgaan dat ze het ouwe succes niet konden evernaren en eigenlijk voor lul stonden met reinkaos. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |