![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: eet kak ![]() Ik had een van de hogere sr uit de serie (weet alleen nie precies meer welke) en als ze over een ampeg nie geil klinken zijn ze kut ![]() Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
Ik heb een ibanes src500 en ik vind em heerlijk spelen/klinken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Wat wil je weten? Er zijn driehonderd boeken te schrijven over de basgitaar. Een goed startpunt is het forum van Talkbass. Zoek naar iets dat je wilt weten en het is al 20 keer besproken, of stel gewoon vragen. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) ![]() |
|
quote: src500 bedoel je niet de sc500? of srx500? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 05-04-2004 8:16] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
ik speel persoonlijk op een in elkaar geflanst apparaat wat een laatste overblijfsel is van een muziekzaak die failliet is gegaan, wel lekker volledig custom dus, maar loeizwaar en sjabbig in naklank... Maar ja, oefen toch wel anderhalf tot twee uur per dag tegenwoordig dus leren doe ik het toch wel ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: ik heb geen Ampeg. komt misschien ooit nog wel. Of een swr ofzo. Mijn SR3006 klinkt heel aardig over mij Trace Elliot trouwens. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Twee uur oefenen per dag...kon ik dat maar ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: zit dan ook niet zoveel online man! dat is ook onwijs RSI bevorderend! ![]() ![]() |
|
quote: Ja daar heb je wel gelijk in ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: trace is ook nie fout trouwens ![]() Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
quote: thnx! jij mag er ook wezen! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: maar dat was wel overduidelijk dacht ik zo... Maar opzich steek ik het niet onder tafels en dergelijke maar jij hebt ook wel een lekker kontje ![]() Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
basgitaar.... is dat niet ien gitaar voor mensen die maar tot 4 kunnen tellen *just Kidding* hehheh... ![]() |
|
quote: Een Aap Die Geen eh... komkommers schilt? eh.. ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Damn...ik zoek nog een goede afkorting voor B-E-A-D-G-C.... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: srx bedoelde ik "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Ik zit nog altijd bij De Graaf Campeerd Fluitend Bij jou is het meer iets van Basgitaar En Arrebar Dat Geeft Cash "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
whahaha ik dacht meer aan: Bas En Arrebar Dat Geeft Crap ![]() ![]() |
|
Waarom kun je je gitaar nou niet in I stemmen. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
jammer hè ;-) B-E-I-D-G-C dan had je inderdaad: bas en ivar dat geeft CASH kunnen maken! ![]() ![]() |
|
HHMMM ik kom nie verder dan: Bert En Andre Doan Geerne Choken oftewel in normaal nederlands bert en andre trekken graag af ![]() waartoe het menselijk brein al niet toe instaat is na een paar biertjes ![]() [Dit bericht is gewijzigd door 4 stringed axe op 07-04-2004 15:04] Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
DUDE ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
haha bedenk jij eens wat dan !? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
quote: idd! t is een gewichtig onderwerp! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |