![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Kijk, da's een handige tip ![]() ![]() Ervaring met Washburn? ![]() |
|
Ik heb nog nooit op een Washburn gespeeld, maar voor dat geld zou ik het wel doen. ![]() |
|
Hmm, volgens mij is het ook een vrij oude bas. ![]() |
|
225 geboden. Benieuwd ![]() ![]() |
|
Wat zijn Chapman Stick eigenlij duur, haha. Ooit hé. Oooooit. ![]() |
|
Ik weet dat 1i1ith hier er een heeft, mischien dat zij je iets wijzer over het onderwerp kan maken ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Lekker naar Musik-Productiv in Duitsland karren ![]() Verder heb ik de mijne ooit eens gewoon bij de gitaarwinkel gevonden, 700 gulden geloof ik, wel tweedehands. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Vent .. al weer mail? Sjek je mail .. heb je gemaild over myspace ![]() |
|
quote: http://www.deanguitars.com/bnds_v1/performer_ce.htm Ik heb deze bas. Speelt behoorlijk goed en er komt, voor die prijs, een vrij goed geluid uit. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Ik heb je mail eergister al beantwoord! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Op je minlnv adres. Nu geforward naar je @Home en ZM adres. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
k zie ik em thuis ![]() |
|
Opmerking over de basgitaar : gvd krijg je zere poten van man ![]() |
|
mietje ![]() ![]() |
|
![]() ![]() [edit]nu we hier toch zijn.. gebruik jij een compressor? dat donders strakke geluid van je vin'k wel erg gaaf [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-08-2006 15:43] ![]() |
|
Kan ie ook niet slappen. Hehe. Heeft iemand nog vette nummers om te slappen. En nee, kom niet aanbanjeren met Primus. ![]() |
|
Call me al [edit]en Level 42 natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-08-2006 16:17] ![]() |
|
Call me al? En bedankt voor Level 42. ![]() |
|
Call me Al is van Paul Simon ![]() |
|
Yeah met zo'n heel cool slapsolo'tje :D ![]() |
|
quote: Eier to the rescue. Maar bedankt mensen. Kan zo te zien wel even vcooruit met Dune tune van Level 42. ![]() |
|
quote:Niet met de bassen, maar ik heb wel een akoestische gitaar van Washburn en daar ben ik wel erg tevreden mee ![]() |
|
Ja die ken ik :D Coole dingen zijn dat. Electrische gitaren van Washburn vond ik nooit zo tho. Slijten als de tering. (als de tering hard zou slijten dan). Bassen geen ervaring mee. Maar 'k heb al een ander voor weinig gescoord en vind em wel cool (voor €225 dan) : http://www.cort.co.kr/english/products/common/view.asp?product_id=88 Thanks iig ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |