|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga maar niet voor de SR Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: arghhhhh! |
|
Wederom.... ik hou ook van jou Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
ik heb m'n nieuwe Ibanez SW 35 U maar er trilt in de versterker onder het doek iets mee, het zal toch niet dat ik hem nu al opgeblazen heb ik heb hem niet eens op vol volume gezet omdat ik hem eerst moest inspelen.. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dat heb je vaker met 1 weg versterkers [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 11-04-2004 12:15] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heb trouwens een aantal jaar geleden die gast van MOrtician gemeeld over hoe die zijn basgeluid maakte, zei dat ie ooit 20 jaar geleden een distortion zelf had gemaakt, een extreem grote amp met twee extreem grote cabinetten hehe, oh ja en laag stemmen.... [Dit bericht is gewijzigd door B-O-L-D-E-Y op 11-04-2004 16:38] |
|
hahaha schiet nog niet iemand echt mee op zo Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: Had hetzelfde probleem toen ik mijn electrische gitaar kocht! Batterij vervangen... Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
tja das ook nie zo slim Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
heel ander vraagje(half off-topic)... Zijn er bands die aan bassolo's doen? De bas is een prachtig instrument en moet uit de achtergrond gehaald worden. Ik heb een keertje een bassolo gehoord in een gospel nummer(ancient of Days van ron kenoly, gewoon downloaden en luistern!!!) en het klinkt zeer vet. |
|
quote: zijn er genoeg... bekendste nummer in de metal is denk ik metallica - orion... erg mooi gedaan daar Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
orion vink wel meevallen... dat cunning stunt bass solo iets is wel iets vetter vind ik als we het dan ff bij metallica houden. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: erg mooi! ? MEESTERLIJK! trouwens ik ik kan dit setje goedkoop inslaan (700 euro) is Hartke wat ? ik ben zelf ook niet miljoenair dus moet het met weing geld doen ken wel meteen een Ampeg ofzo kopen maar daar heb ik het geld niet voor. en aangezien we op korte termijn proberen te gaan optreden, heb ik hier dan wat aan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik heb rot dezelfde gear, alleen in combo versie ik vind em best wel lekker klinken kunt van aardbeving-laag, tot jazzy warm en beyond ijzig scherp speel er met m'n ibanez sr3006e op en da klinkt wel denk eraan om er een ebs multidrive voor te plaatsen, om dat ranzige randje te krijgen |
|
quote:de nieuwprijs van dat setje zit rond de 800 euro, dus zo goedkoop is dat niet Maar zelf heb ik ook Hartke en ben er zeer tevreden over. Ik heb dezelfde top en een Transporter 4x10 box. |
|
[quote]Op 18 mei 2004 8:47 schreef Orion het volgende: erg mooi! ? MEESTERLIJK! hhmm ik blijf erbij dak het weinig soeps vind.... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: de waarheid is ongeveer als volgt: men neme een distortionpedaal en draaie alles tot 11 (of 10 waar niet anders mogelijk, vooral de feedback) en men neme 4 snaren, en legge die op den bas, zonder daadwerkelijk tot stemmen over te gaan; gewoon vrij los op de bas laten. en ziehier, het resultaat. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: En het klinkt nergens naar On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: dat setje voor 700 is zeker niet slecht. ik heb de top zelf (2e hands gekocht voor 400). in nederland gaat die nieuw voor ongeveer 650 de deur uit. dus heb je in feite de cabinet gratis. ik ben alleen zelf absoluut een niet-fan van hartke cabs.. klinken nogal blikkerig. heb op he togenblik een trace 15", en wil er nog een 2x10 of 4x10 bijzoeken uiteindelijk. en hartke is een prima keus voor wie ampeg geluid wil zonder het evenredige geld over de toonbank te moeten leggen... als ik geen hartke genomen zou hebben, zou ik misschien een mesa boogie gezocht hebben, maar die zijn weer een stuk duurder i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
is richwood een beetje redelijk merk of heb ik een dooie den vermomd als bass gekocht? |
|
nog nooit van gehoord, eigenlijk... maar dat kan ook aan mij liggen.. wat zei het prijskaartje dat er aan vast hing? dat verraadt een boel op deze lijst vind ik hem iig niet... http://www.harmony-central.com/Bass/bassman.html [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 25-05-2004 22:01] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
220 ... maar heb em voor 150 gekocht (zit klein deukje in de body) |
|
quote: ik heb een 5snarige cort nieuw gehaald voor 255, en dat was een heel goedkope... en nu is cort niet echt een van de topmerken, zullen we maar zeggen... maar ja, aan de andere kant... je kan beter een goede bassist hebben met een slechte bas, dan andersom. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |