|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat is het juist ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: gelijk heb je, en om die reden heb ik dus een les paul kopie gitaartje gekocht voor 170 i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Geil is anders maar goede starter vooral voor het geld wat je ervoor betaald, maarja das bijna met alle starters wel Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
ik heb nu als 1e bas een 2e hands Ibanez GSR 200, maar met een nieuwe nek voor 150 euries ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
weet iemand toevallig wat lesmateriaal voor de BEGINNENDE slapper? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
*kick* Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
geen idee, daar heb ik me nog nooit mee bezig gehouden ... |
|
tssss allemaal van die natuurtalentjes zeker ik ZOU het mezelf ook wel kunnen leren , alleen waarom ik eerst tijden zitten kloten, terwijl ik sommige dingen meteen uit bv boeken kan halen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:niet echt, ik kan er helemaal niks van, daarom houd ik me er niet mee bezig Ik ben een thrasher en die spelen mooi met een plectrum |
|
quote: Steve 'thrash' digiorgio anders niet |
|
quote:Hij is de uitzondering die de regel bevestigd |
|
Bevestigt! |
|
quote: quote: Dat vind ik niet echt een bassolo. Meer een basbreak. Dan is Anasthesia - Pulling Teeth toch dè bassolo van Cliff Burton. Mooie bassolo's in metalnummers vind je van Sean Malone (bij Cynic, Aghora, Gordian Knot), Steve Didiorgio (bij Sadus, Death), Les Claypool (Primus), Tony Choy (Atheist), of Andreas Jonsson (Spiral Architect). Verder staan er op bijna elke willekeurige Jazzrock/fusion plaat met een basgitarist wel één of meerdere toffe bassolo's. Viel Spass!! |
|
quote: mwa die is dan weer erg slecht opgenomen ben er eventjes mee bezig geweest en hij klinkt al behoorlijk hetzelfde met mijn big muff ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
luister naar manowar en uw basdromen zijn vervuld We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: jij met je manowar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Geen solo's... Echt een soort gitaarsolo maar dan op de bas...(eehm ja logisch!) |
|
quote: pulling teeth is meer een gitaar solo dan een bassolo. de bassolo in black rose immortal zo rond de 7 minuten vind ik wel gaaf en golden earing - twilight zone heeft een hele simpele maar is wel leuk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:live Hell On Wheels - Hail And Kill Achilles, agony and ecstasy in eight parts bevat solo materiaal, en tal van anderen van manowar sodom - conjuration (vanaf 1.33 minuut) We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Je bedoeld zeker vervuild @ Orion, Kest wel ut 'n boekje lezen hoe 't mut, maar dan nog must 't dyself aanleren, weest wel!? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Deze basislessen lessen staan op verschillende plekken. Waaronder: http://www.cyberfretbass.com/user-lessons/index.php?ID=1 Aan te raden is het om 'The Slapbass Program' van Alexis Sklarevski te bemachtigen. Die is erg compleet. Hij heeft mij iig een eind op weg geholpen. |
|
is er zoiets, maar dan in het nederlands? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Het is toch gewoon in het Engels? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Tja... je moet er natuurlijk wel een beetje moeite voor willen doen, anders lukt het nooit. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |