|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zie titel, waar ga jij vooral voor? dan bedoel ik welk genre je het allerbeste vind en waarom en welk genre vindje uitermate kut? Je moeder. |
|
death metal = nu-metal= No meat is sweater |
|
Bij mij eerder de genres die de klemtoon leggen op de mysterieuze kant van de metal en die bepaalde sferen oproept van donkere wouden en Middeleeuwse toestanden, maar de instrumenten spelen bij mij ook wel een rol, wanneer er folkachtige instrumenten in komen ben ik ook wel ervoor te vinden, dus mijn favoriete soorten: -Gothic metal -Black metal -Symphonic Metal -Folk metal Maar de nu-metal vind ik echt niets (bij het zien van de foto van Il Nino was het bijna . Dus ja). [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 15-01-2002 21:28] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Trieste gast |
|
gothic metal & black metal goth ting |
|
ikke zelf verschil nogal per bui... alsk vrolijk ben lekkere zo hard mogelijke deathmetal/grindcore en soms harde black alsk in normale stemming ben ('keyboard') blackmetal, gothicmetal en doommetal... wat ik uitermate KUT vind is trash, heavy en powermetal uitzonderingen daar gelaten (iced earth, blind guardian, black sabbath) Je moeder. |
|
Favoriet: Deathmetal Minst gewaardeerd: Powermetal, Gothic. Dead things grow from deep inside... |
|
power/speed metal en trash metal daarna komt gothic metal verder vind ik black en death metal ook niet onaardig nu-metal vind ik wat minder |
|
Ik luister het liefst black of trash metal. Wat dat betreft hou ik gewoon van snelheid en agressie, de gemiddelde gothic cd kan ik ook echt niet helemaal af luisteren. Grindcore en NU-metal vind ik helemaal niks. Grindcore is voor mij eigenlijk slechts lawaai, en NU-metal kan me echt niet boeien. Zo heel af en toe een bepaald specifiek nummer maybe wel (zoals Take a look around van Limp Bizkit)... |
|
NS black metal Black metal Folk metal Nu metal |
|
quote: op scholieren heet je toch "nu-metal heerscht"? No meat is sweater |
|
quote: Jij rasist jij!!! Np: Graveland I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
black metal über alles!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Favorieten Doom & Death Maar ik luister naar vrijwel alle metalgenres. |
|
Black & Death Metal are the only law Maar in elke metal stroming zijn er wel een paar bands die me kunnen bekoren. |
|
deathmetal trashmetal agressieve hardcore blackmetal maar van de meeste stijlen vind ik toch wel een band leuk |
|
Deathmetal Blackmetal Gothic-Black -> niet After Forever of Within Temptation Doommetal the only pleasure is pain |
|
Ik prefereer Gothic/Doom Specifieke kutgenres heb ik niet, tsjah nu-metal misschien Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
trash/heavy death industrial de rest zoiets denk ik (ben ik de enige die hier eigenlijk nooit overnadenkt Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Black metal uber alles zoals hier al eerder werd gezegd.. voor de rest nog Folk metal en Death/Grind metal (edit)geen gothictroep(edit) [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 15-01-2002 22:17] |
|
blackmetal welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Blackmetal is de hoofdmoot, maar eigenlijk luister ik naar (bijna) alles. Vooral de laatse tijd wil ik nog wel eens iets anders opzetten... |
|
black metal. Ik ben via de death (oldschool like dismember, carcass etc. in de black gerold dus er blijft altijd wel wat c.d.tjes death in m'n collectie slingeren) |
|
Meest black, maar ook wat death en industrial. Als het maar boos, naar en ziek is... |
|
Ja joepie is: - Gothic metal - Folk metal - Metalcore - Death metal, maar alleen de bands die afwisseling weten te brengen. - Grindcore, idem. Bah dikke stront is: - (true) Black metal - Power metal - Symfoshit - Ongeïnspireerde, zielloze, overdreven religieuze/bekerende muziek. Geef mij maar zware depressieve stemming in muziek. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |