|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is een keuze die je maakt... Veel succes gewenst met zoeken. |
|
Ik heb liever dat een band een mooie dvd uitbrengt dat al hun geld verpillen aan clips die toch zelden tot nooit gedraait worden. Heel soms komt er eens een gave clip op TMF wet & wild, maar dat is de laatste tijd ook steeds minder! de clips van Rhapsody zijn zo armzalig dat ik ze toppie vind! |
|
Deze zaterdag in Hof Ter Loo heeft Oceans Of Sadness een clip opgenomen.. Ben is benieuwd... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Children of Bodom - Every Time I Die http://cob.sweet-sorrow.com/media/CoB_Everytime_I_Die.zip (10MB - goeie kwaliteit) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Deine Link ist kaput! Heb ze trouwens wel gevonden hoor. Is trouwens 30MB, maar met 237.7KB/s gaat het rap. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 27-02-2002 13:19] |
|
Lap! - Er zijn blijkbaar verschillende links op de CoB-site die niet werken.. Deze stream moet het nochtans doen denk ik.. http://bass.live.sonera.com/meta/ondemand/kaista/Children_of_Bodom__Every_time_I_die.ram Enneh MBMarduk, wat is dan de juiste link, of moeten we nu in't wilde weg beginnen te raden? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Heuu?? Niks raden, niks moeilijk ooknie! Jou link was: http://cob.sweet-sorrow.com/media/CoB_Everytime_I_Die.zip , die geeft een 404 Not Found. Ik heb het gewoon afgekort tot http://cob.sweet-sorrow.com/media/ en het redirectte mij vanzelf naar de index pagina en DAAR heb ik multimedia gekozen. Sim-pel. |
|
quote: Hihi.. jij weet van aanpakken.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Alle clips van Iron Maiden!!!!! Tip : voor de mensen die er nog niets van hebben, download eens wat live-clips van Maiden uit Rio! tegek!! |
|
En waar vind ik die precies? |
|
Vb. Kazaa |
|
Een van de vetste clips vind ik nog steeds One road to asa bay van Bathory en natuurlijk dunkelheit van Burzum. Black Metal ist krieg :-) |
|
quote: Te gek! Nogmaals vette thanx!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
geen dank!! Door jou ook weer een vette band leren kennen Ik heb trouwens o.a. ook nog: Cannibal Corpse - Sentenced To Burn (30 mb) Carcass - Heartwork (46 mb) Carcass - No Love Lost (35 mb) Children Of Bodom - Hate me (live) (33 mb) Morbid Angel - Where The Slime Live (21 mb) Nevermore - Next In Line (40 mb) Nevermore - What Tomorrow Knows (47 mb) Pantera - Cemetary Gates (58 mb) Sepultura - Arise (35 mb) dus... |
|
quote: geweldig!!!!!!!!!! was krijg ik toch een paal van deze band!!!! |
|
quote: Eeeuh.. ik zal wel inhalig overkomen, maar ik wil ze allemaal wel! Idee: waarom upload je ze niet naar het FTP van Rajackar bijvoorbeeld? Dan heeft iedereen hier er plezier van! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2002 14:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
astie me ff een accountje fixt, komt dat wel goed |
|
Ik wil ook downloa-oa-de-hen. Kunnen we niet allemaal op dezelfde plaats ons materiaal uploaden?? Een vette Zware Metalen Video database!! Jaaaaa!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Dan moet je je email adres vrijgeven. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vids van Cradle,Maiden,NIN(jawel!!),The Cure,White Zombie en Tool vind ik reuze Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
http://www.immortal-serve.com/videos.htm Staan wel een paar leuke nummers tussen. Wel zeer wisseld in kwaliteit en een aantal links werken niet (zal wel zijn omdat alle video's gejat zijn van andere sites.. maar ja, who gives a ? ) Hakkuh |
|
quote: Laat me raden; heb je ze op www.humandeath.de gevonden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Onlangs nog 'We're not gonna take it' van Twisted Sister gezien...ik hou niet zo van de muziek,maar de vid is wel lollig... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
yo Shredhead, gaat het nog lukken met die videoclips upload? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-04-2002 3:51] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |