|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Whaha Rhapsody heeft meestal echt belachelijke clips "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Hehe, hij was wel gaaf hoor.. Ging nergens over, en ze liepen een beetje zonder reden met zwaarden te zwaaien enzo. Maar heb me best vermeackt Edit: Damn wat een snelle reactie [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 31-08-2003 23:26] zo kan ie wel weer |
|
live clips van heel veel stoere bands: http://www.stillonline.be/ staan oa clips op van Officium Triste, Evoken, Mourning Beloveth, Esoteric enz enz |
|
Gister een clip/live video van occult gezien, wel leuk maar niet echt bijzondere video |
|
Balls to the wall van accept is wel leuk. .. |
|
quote: idd! Ook zo'n clip dat ze met al hun instrumentshit midden op een spoor staan te spelen? Kan dat kloppen? O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
je kunt nu ook onze clip downloaden van het nummer Black Gold op onze site. www.desensitised.nl check it out!!!! |
|
Ik ben al een tijdje op zoek naar de video clip "none shall defy" van Infernal Majesty. Hij staat wel op hun site maar dan alleen als streaming. Weet iemand waar ik hem kan downloaden? [Dit bericht is gewijzigd door The Rager op 23-09-2004 12:04] |
|
Hier een hele zwik metal clips, behoorlijk nieuw materiaal. Veel plezier! http://muzyka.interia.pl/teledyski/kat/3/pp/4/p/1/pn/5 Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
|
|
quote: Toffe site, dankje |
|
quote: Behemoth is echt wreed |
|
Die Helloween clip is wel aardig. heavy metal is the law |
|
quote: DEFLESHED!!!!!! signature |
|
quote: Graag gedaan! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
De clips van ZZ top zijn echt geweldig !! Al moet je er maar een zien om ze allemaal te kennen... De oude man en de zee... |
|
Cinderella - Coming Home is ook een verdomd goeie clip They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
net de nieuwe van perzonal war gezien, die was erg gaaf! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
OK niet dat deze een van de beste is, maar grappig vond ik 'm wel heel erg. http://video.google.com/videoplay?docid=2847850834867861438&q=haunted |
|
Zolang je maar zorgt dat je niet naar Blashyrkh van Immortal kijkt zit het wel in orde |
|
quote: OMFS wat een baggerclip! Maar van Immortal zijn we ook geen andere clips gewend toch? (Immortal is wel de shit vind ik hoor ) Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
Bruce Banner |
|
quote: Heersch! Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |