|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Eén van mijn favorieten : 'The perfect drug'van NIN Ook leuk : 'Tainted love' gespeeld door Marilyn Manson Iron Maiden : Wasted years AC/DC: Jailbreak Thin Lizzy: Killer on the loose Vanilla Fudge : You keep me hangin'on(om je een breuk te lachen : ze spelen ontzettend traag en nemen zichzelf dan ook nog bloedserieus,je moet hun gezichten zien!!) Geen metal,maar een mooie video : 'Boys don't cry' van The Cure Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik zou de clip van Entombed - Left hand path wel weer eens willen zien; checken of die vrouw van Army of lovers er daadwerkelijk inzit! De latere clips van Entombed zijn zooooooooo grappig!!!! In een van hun clips zie je LG Pertov in z'n blote reet op het strand wat ronddansen; echt hilarisch!!! Night of the vampire in de sneeuw met die lichtgevende pitchfork en op hun sleetjes, Addiction king waar L G Pertov een piepklein vlindertje laat tatooeren....te gek!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-04-2002 2:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
disavowed-rhizome deze is vet!! No meat is sweater |
|
die ene nieuwe van SEVERE TORTURE is ook best wel kicken. |
|
quote: Vond ik wel een goeie site, maar ik kan 'm sinds enkele dagen niet meer bereiken. Is ie verhuisd? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ok - 'k Heb het gevonden ( http://www.immortal-productions.com/metalvideos.tv/index.html ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik vind de clip van Christian Woman van Type O Negative erg cool, en erg grappig... |
|
Fijne video,dan zie je hem van dat kruisbeeld in haar bed klauteren en dan OMG :-p Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Tomsk Metal Zone is ook wel een goede site, wel vrij traag... Hakkuh |
|
SATYRICON: MOTHER NORTH Deze is de beste!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: |
|
mwa ik vind de clips van Morbid Angel goed, vooral Rapture mooi symbolisch, en de sfeer van de clip is goed, vooral door de belichting wordt de "romeinse" sfeer extra versterkt. |
|
quote: Ik vind het leuker als ze als een paar geflipte paters rond dat altaar hupsen, en dan dat ene stuk in het gras (met traantje dat Peter Steele wegpinkt, ) Ik lach me al slecht met er alleen aan terug te denken... |
|
tuurlijk cof from the cradle, uuhhhhhmmm ff verder denke smak my bitch up -prodigy (aleen geen metal) tja my dying bride heeft een paar leuke, en crawling (sorry ik kan t ook nie helpe vind t een mooie clip) |
|
quote: clip nooit gezien maar ik vind het nummer om te huilen |
|
ik herinner me dat ze ooit es Spirit Crusher van Death hebben getoond op tv. wel een live-clip dat, en ondertussen staat het allicht op die Live in Eindhoven DVD, maar als iemand em weet staan op het net... gimme please ! [Dit bericht is gewijzigd door Cryonic op 04-05-2002 0:36] |
|
en heel binnenkort OCEANS OF SADNESS : So Close |
|
Dit is een lijstje van de (metal-)videos die ik nu heb staan... zou die ergens uploaden moest ik kunnen, maar tja, pandora telenet in belgie geeft maximum 1.5gig upload per maand en ik zit nu al aan 94% |
|
quote: om te huilen? ik vind het nummer behoorlijk strak |
|
Xit nou wel leuk Dissection te downlooie.. maar hoe de neuk open ik een RM bestand Met wat voor progamma?? |
|
realplayer |
|
Hehe een coole clip is ook "Bouffon bloody bouffon" van Notre Dame. Erg raar, maar toch behoorlijk tof, de muziek ook. Ik heb zelf ook een paar gig aan metal videos. Waaronder ook een hoop in goede DivX kwaliteit die mijn broer voor me van Nat en Wild heeft gegrabt. Zou ze ook best on-line willen zetten als er niet copyrights enzo op zouden zitten. Zenial |
|
quote: vind ik zo'n zwaar klote nummer, sorry |
|
Ik vind simpele goedkope clips nog het beste.. Zoals Immortal ze maakt, met de gitaar een berg opkruipen, filmen en hopla.. Of Impaled Nazarene, een vrouw op een stoel vastbinden en een beetje slaan. Entertainment hoeft niet duur te zijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |