|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:wow is dat die clip waar mm zo op anouk lijkt?? ik vind die clip van Iced earth ook erg vet waarbij ze op wacken spelen.. Iedere keer als ik die clip, zie krijg ik meer zin in wacken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Die ouwe clips zijn vet van vroeger bij Mosh op Rtl+ : Tankard - The Morning After of Kreator - Toxic Trace of Voivod - Tribual Convictions en natuurlijk Celtic Frost - Circle of the Tyrants, stuk voor stuk super low-budget echt lachen. Vooral Toxic Trace. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Gisteren op rockzone TMF de nieuwe single van WT gezien mother earth goeie clip verder nog mijn lijstje cof - cradle of fear misfits - scream skid row - 18 and alive crematory - temple of love pegazus - cry out immortal - blaseryk misfits - american psyco kittie - spit (live at ozzfest) crematory - fallen in flames - ordenary story slayer - i hate you [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 14-05-2002 20:18] |
|
die van unlord-swartswald (of zo iets) vind ik enorm grappig hoe stoer die gasten met hun zwaarden, bijlen en capen, willen overkomen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: inderdaad een goeie clip |
|
Wie zijn Unlord eigenlijk? Heeft iemand een url van ze? Die clip is trouwens belachelijk. |
|
pas de video van at the gates - blinded by fear gezien. Geef mij dan toch maar een rustige live video eigenlijk. |
|
quote: Tis wel een mooie maar het ziet er wel behoorlijk commercieel uit vind ik. Je ziet dat ze er veel geld voor hadden. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik vind em lelijk, wat loopt ze dom met die handen te wapperen ... |
|
quote:Ja maar dat verdiend zich terug door die TV reclames... zolang ze die CD prijzen niet omhoog gooien vind ik het best. |
|
quote:http://www.displeasedrecords.nl/bandpages/unlord.php Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Inderdaad een mooie omgeving maar voor de rest een vrij muffe clip |
|
morbid angel- god of emptiness Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dit bedoelde ik: |
|
Hallo, weet iemand toevallig een programma om videos die je met stream ontvangt toch op te slaan? |
|
rechter muisknop save as of werkt da niet http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Nee, dat werkt helaas niet. |
|
quote:Ligt er een beetje aan wat voor programma, maar vaak wil zelf een link aanmaken naar dat 'bestandje' en dan rechter muisknop - doel opslaan - bij vele bestanden werkt het. Het vaak wel ff zoeken voordat je het adres hebt gevonden in de source. |
|
quote: Totale heerschappij! Hakkuh |
|
immortal heeft ook clips die op de lachspieren werken moet je zeker een keer zien |
|
quote: Ik vind ze veel minder commercieel dan ice queen. Hier zie je tenminste dat de gitaristen nog een beetje hun best doen om er evil uit te zien, misschien jaagt dat de jonnys wel weg |
|
quote: Die is heeeeeel traag ja! Niet de moeite! |
|
de clip die mij kippevel bezorgde: Carcass-heartwork: elementair, en toch zo goed!!! "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: ok, wat betekent "commercieel" volgens jou? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |