IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Peste Noire (FR Black) Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2014 13:31 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2014 12:23 schreef Hypnos het volgende:
Peste Noire & Diapsiquir split is uit!


Siked.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 24-09-2014 20:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Nieuw materiaal van Belketre op komst.


En nu gaan we vegen


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-12-2014 22:29 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-12-2014 22:44 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Verstaan jullie Nederlanders eigenlijk de teksten? (serieuze vraag)


En nu gaan we vegen


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-12-2014 23:09 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2014 22:44 schreef caron het volgende:
Verstaan jullie Nederlanders eigenlijk de teksten? (serieuze vraag)

- serieuze vraag
- generalisatie van 16,8 miljoen mensen
- komt zelf uit een inferieur 'land'
- in 2014 met deze opmerking komen

:')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 02-12-2014 23:12 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Ik versta er helemaal niks van, maar dat maakt niet zoveel uit. De melodie is interessant genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 02-12-2014 23:13]


Degtyarov
Usericon van Degtyarov
Posted 08-12-2014 19:54 by Degtyarov Wijzig reactieProfiel van DegtyarovQuote dit berichthttp://degtyarov.wordpress.com

Het meeste wel. Bovendien zijn er ook officiële vertalingen, dus het maakt niet zoveel meer uit.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-04-2015 11:32 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Nieuw album begin mei naar verluid:



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-04-2015 11:47 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Gaaf. Hopelijk wat meer zang door Audrey deze keer.

*zet baret op en slaat stokbrood onder de arm*



_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 25-04-2015 11:48 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Dat is geweldig nieuws!


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-04-2015 23:57 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hopelijk weer in lijn van het laatste album.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-04-2015 16:08 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 april 2015 23:57 schreef Silence het volgende:
Hopelijk weer in lijn van het laatste album.
Only "Ballade cuntre lo Anemi francor" is r34l! Moeilijk verwrongen chansons!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Northward
Usericon van Northward
Posted 28-04-2015 19:00 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Daarna ging het bergafwaarts ja.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-04-2015 19:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die laatste was nochtans te gek. Met de andere platen ben ik niet echt bekend. De op één na laatste wel al eens gehoord, maar te weinig om een mening over te vormen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Northward
Usericon van Northward
Posted 28-04-2015 19:32 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

La Sanie moet je hebben


Northward
Usericon van Northward
Posted 28-04-2015 19:42 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

https://pestenoire.bandcamp.com/album/la-chaise-dyable

Die backcover = classic. Gemaakt in NL iig.



wouter023
Usericon van wouter023
Posted 28-04-2015 19:51 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Elke dag helaas maar 20 exemplaren beschikbaar. Weer een dag wachten voor ik hem kan bestellen.


wouter023


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-04-2015 20:08 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Wat een pisvlek is dat mannetje toch ook. Moeilijk theatraal en megalomaan.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-04-2015 21:30 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

De Franse Lugubrum.


En nu gaan we vegen


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-04-2015 22:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Goh, een Peste Noire bandcamp. Ik dacht dat hij zichzelf te kvlt vond om mee te doen aan alles wat met internet te maken heeft. Blijkbaar is hij volwassen geworden. Is aan de laatste paar albums ook wel te horen overigens. Stukken beter dan de oude releases.



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-04-2015 12:35 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2015 11:25 schreef La mesnie Herlequin het volgende:
J'ai signalé plusieurs fois le clip de PN qu'un Polonais m'a volé (remplissage d’un formulaire attestant de mes droits sur l’œuvre, avec Siren etc. à l'appui) mais cette mafia ayant le privilège de légaliser le vol d’œuvres qu'est Youtube n'a jamais fait enlever la vidéo. En somme si vous n’êtes pas Universal ou EMI ou Season of mist, vous l’avez dans le cul. Certes. Je le sais et je fais avec. Ce qui me gonfle, c’est que des gens ont uploadé le nouvel album complet, ou les titres séparément, en ajoutant de la compression sur de la compression. J’ai investi beaucoup de blé afin de soigner la production pour arriver à… ça. Je ne demande pas qu’on fasse enlever ces vidéos, c’est peine perdue, mais quand vous uploadez mes titres le plus vite possible sur Youtube afin de vous donner l'impression que vous les avez composés et enregistrés, ayez au moins la putain de décence de le faire en qualité optimale, et pas à partir de formats ultra compressés que vous allez recompresser ensuite. J’invite le maximum de personnes à uploader l’album en qualité optimale sur Youtube afin de concurrencer les vidéos actuelles, et cela dans le but que les vidéos de mauvaise qualité ne deviennent pas la référence d’écoute tout ça parce qu’elles ont été postées en 1er.


quote:
Bing vertaalde het als:
Ik heb meerdere malen clip PN dat een Pools beroofd me (invullen van een formulier waaruit blijkt dat mijn rechten in het werk, met sirene etc. ter ondersteuning van) gewezen maar deze maffia hebben het voorrecht te legaliseren diefstal van werken die is nooit Youtube heeft de video verwijderd. Kortom, bent u niet universeel of EMI of seizoen voor mist, heb je het in de kont. Natuurlijk. Ik weet en ik doen met. Wat zwelt me, is het dat mensen hebben geüpload het volledige album, of de titels afzonderlijk, door het toevoegen van de compressie op de compressie. Ik investeerde een heleboel tarwe om te behandelen de productie om te krijgen... ca. Ik vraag niet dat we Verwijder deze video's, het is waard verloren, maar wanneer u mijn titels zo snel mogelijk op Youtube uploaden te geven u de indruk dat u hebt opgesteld en opgenomen, hebben ten minste het fucking fatsoen in optimale kwaliteit, en niet van ultra formaten gecomprimeerd u zal vervolgens opnieuw comprimeren. Ik uitnodigen vele mensen voor het uploaden van het album op de beste kwaliteit op Youtube om te kunnen concurreren met de huidige video's, en dit om ervoor te zorgen dat slechte kwaliteit video's niet de verwijzing luisteren spul worden omdat ze werden verstuurd in de eerste.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-04-2015 12:55 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nog even en hij gaat een cover van Whiskey in the Jar maken.

Maar whatever, zolang de muziek maar leuk is.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 29-04-2015 12:56 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Wat een beroerde vertaling.

Maja, als je de Franse taal nie kent.


En nu gaan we vegen


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-04-2015 13:06 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Deze: "Kortom, bent u niet universeel of EMI of seizoen voor mist, heb je het in de kont."



Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 29-04-2015 14:18 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

En maar tarwe investeren.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen