|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Beter investeert 'ie hop. |
|
quote:Wat staat er dan wel? |
|
Het recept voor een overheerlijke (ovenheerlijke!) baguette met Franse kaas, plus bijbehorende wijnadvies. C'est magnifique! |
|
quote: Zielig kutmannetje leer alsjebleift eens normaal Nederlands te praten, zo moeilijk is dat niet aangezien de meeste van jouw Vlaamse en zelks Waalse landgenoten dat wel kunnen. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 30-04-2015 1:37] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ik peins dat mijn literaire capaciteit van die Neerlandsche taal ver boven de jouwe ligt. Maja, ik ben nie zo zot da ik een forum verstrengel met de realiteit, laat staan da'k dubbelaccounts ga maken. Schelden is meer je dada. Het verraadt eens te meer je onmacht. En nu gaan we vegen |
|
quote: Maar goed, dit dus: quote: Alles voor de kvlt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Goeie schijf, die nieuwe. Minder spastisch dan de voorgaande plaat, bijna braaf, maar wel weer lekker apart. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Amerikanen die nationalistische Franse BM gaan reviewen. Totaal besodemieterd. En nu gaan we vegen |
|
Die still toont mijn gezicht na een dagje Peste Noire luisteren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jij kijkt altijd zo Ben. wouter023 |
|
Goed om te weten. Ik laat wat shirts drukken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik dacht dat jij geen rechtse bands luisterde? En nu gaan we vegen |
|
Na iedere Peste Noire-schijf luister ik even naar Beyoncé's Irreplaceable. edit: Plus dan het feit dat ik relatief hard denk dat die gast een heel, heel sterke troll is. Met z'n kvltgedoe. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-05-2015 17:10] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik versta geen Frans dus weet niet of hij rechts is. Weet wel dat het sneu is dat je elke dag maar 20 stuks van je nieuwe album verkoopt.. wouter023 |
|
quote: Dus nog steeds niet gelukt om er eentje te scoren? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Nope. wouter023 |
|
quote: Maar je weet wat ze zeggen... "De aanhouder wint." Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: 3 maal daags F5-en. wouter023 |
|
En zijn dag start waarschijnlijk maar om 2u44, speciaal om dwars te liggen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Album is ook bij andere labels verkrijgbaar inmiddels hoor... |
|
quote: Principes zijn lijk winden, Ben. Als je ze niet kan houden, moet je ze geruisloos laten gaan. En nu gaan we vegen |
|
quote: Tips? wouter023 |
|
quote:\ Maar ze blijven stinken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |