|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Planescapeorment,Icewind Dale, Baldurs Gate 1, Baldurs Gate 2, en zomestraks ook Neverwinter Nights Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Hij verkoopt ze aan Iguana Bob, die ze verkoopt als Iguana on a Stick, maar ben je nooit die kelder ingegaan en met het dwergje gepraat? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Jaaahhhhhh!!!!!!!! Deel twee!!!!!! Dead things grow from deep inside... |
|
Eindelijk, nog een fan Ik kick echt helemaal op dat legubere sfeertje. als je wil kan ik je wel ff een link sturen waar filmpjes staan van de remake van re1. echt supergaaf [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 17-01-2002 14:47] |
|
Deel twee is het beste om de geluiden... die zijn veel beter als bij één. En auto-aim is ook wel een uitkomst. Lekker zombies afknallen (en de heersende "lickers" )... (GRAAG, dat linkje!) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 17-01-2002 14:48] Dead things grow from deep inside... |
|
ik heb em hier niet maar als ik vanavond achter mijn eigen bak zit zal ik em ff sturen. Ik vond 2 net iets te makkelijk waardoor hij dat dreigende iets minder was. Maar als je in de B-games eenmaal die vent achter je aan had was het wel vreselijk spannend. Heerschende Games |
|
quote: Ben helemaal verslaafd aan al die spellen. Met nu bezig met B.G.2. Ik wacht ook met smacht op Never Winter Nights, er gaan echter geruchten dat het spel niet uitkomt. De maker krijgt de rechten niet geclearded. |
|
quote: Ok thanx. Twee is idd makkelijker, maar goed... Inderdaad heersende games! Dead things grow from deep inside... |
|
ik ga mischien zelfs nog wel een console() kopen om de volgende delen te kunnen spelen als die een beetje goed blijken te zijn. Ze komen namelijk niet op pc uit |
|
Een vriend van me heeft meerdere delen, zoals ook Director's Cut en Nemesis, maar geen van die zijn zo gaaf als twee vind ik... maar wel de moeite waard. Dead things grow from deep inside... |
|
nemesis was maar een slap aftreksel. Ik heb bij een vriend een stukje "re:code veronica" gespeeld. Echt heel tof. nadeel is dattie alleen op playstation2 en dreamcast te krijgen is. resident evil4 en resident evil0 (speelt VOOR re1) komen alleen op gamecube de remake van re1 komt ook alleen op de gamcube. |
|
quote: WAT??? Dat zou wel extreem kut zijn !! (ben trouwens ook bezig met BGII, en dan nog Throne of Bhaal, dus ik ben nog wel ff zoet totdat NWN uitkomt!@) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Kent iemand NECROCIDE? ik heb en paar screenshots bekeken op http://www.novalogic.com en ben nu wel benieuwd naar het spel. |
|
b.g heb ik nooit echt zo leuk gevonden is te veel ondergronds (vind ik) geef my maar FINAL FANTASY, of een knal spel Godverdommen.. |
|
heheh ik hou van zombies. laat maar weten als je meer weet |
|
idd de baldur's gate reeks etc diablo 2 thief 2 > egt heerschend rtcwolfenstein medal of honor heroes of might and magic reeks caesar III operation flashpoint gta 2 max payne giants stronghold!! age of empires gamaardoor, games zijn vet! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Gisteren even "Evil Dead" (Playstation) gespeeld. Leuk, maar heel erg gebaseerd op Resident Evil, en veel minder mooi (grafisch gezien enzow). Maar de zombies etc zijn koel! Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Ik wil die nog steeds op de pc |
|
die zoek ik ook al lang evil death alleen vind hem nergens dat is toch met die roodharige gast die met die tv ploeg dat huis ingaat ??? Godverdommen.. |
|
The legend of Zelda Alle delen uiteraard. |
|
quote: Euh, dan heeft u toch iets anders voor ogen. Evil dead is net als in de films met Ash, die allerlei enge dooie dingen tegenkomt en de verloren pagina's uit de Necronomicon moet vinden om de boze geesten te verslaan enzow... Dead things grow from deep inside... |
|
goeie spellen mkay hier komt mijn lijstje Deus Ex Quake2 Half Life Medal Of Honor, Allied Assault Warcraft2, 3 uiteraard ook als ie uitkomt Aquanox Aliens VS Predator 2 Ghost Recon, kickass combat sim! Spec ops No one lives forever, 1 van de beste FPS games vast nog wel meer! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik zit nu ook aan de Ghost Recon erug goed. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 21-01-2002 19:50] |
|
Ik vind Vampire "The Masquerade" errugh gaaf ... zie ook mijn usericon |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |