|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, een ZM game-dag. |
|
quote: Het kaartspel?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Bingo! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
bingo is ook een cool spel ja |
|
Dat heb ik ook gespeeld, ik heb ook nog een aantal sterke decks liggen, maar na de 5th edition heb ik eigenlijk bijna niks meer gekoscht, in de laatste set die ik speelde zat Multani. Ze hebben nu zelfs pokemon achtige glimmende kaartjes . Maar ja, niks aan te doen, ooit was het een heel tof spel, en mits je de oude sets hebt nog steeds. Ik heb trouwens een heel stel zeldzame kaarten, zelfs 3 Kjeldoran outposts en een paar van de 1e editie, maar ik krijg ze maar niet verkockt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: [ov-topiq]ja, baas[/ov-topiq] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Damn Morrowind is nog steeds niet uit! AARRGGHH! Ik kan niet meer wachten!!!!! |
|
quote: [ov-topiq]welke van de 2 [/ov-topiq] lamaa, 8+18 (jaren) zegt genoeg [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 03-03-2002 23:50] |
|
Unreal Tournament, das een goed spel! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Ja, en roken is goed voor de gezondheid. Nee, het is idd een leuk spel. Beetje digitaal alleen. |
|
quote: is dat een uitnodiging? [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 03-03-2002 23:52] |
|
quote:Zou wel grappig zijn. Maar dan moeten er wel meer lui bij zijn dan alleen wij twee. |
|
Uraneck en LM zullen ook meedoen |
|
http://www.lucasarts.com/products/swkotor/gameinfo.htm Dit lijkt me wel een leuk spel, alleen hij komt pas in 2003 uit. |
|
quote: Heb jij Warcraft 3 al?! das knap .. stuur hem ens op naar Blizzard, zodat ze hem kunnen publishen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Bla die bla. Diablo II blijft gewoon heerschen. Beste spel ever |
|
Jenje: als je de Warcraft III Beta hebt gezien praat je wel anders; DAT is het beste spel ever Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Volleybal! Net terug van trainen, en het voelt best lekker. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: En hoe kwam je daaraan |
|
Hij is vast een officiële betatester Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Mietje. |
|
quote: Elahola een beetje respect voor volleyball he.. 't Is aangetoond dat enkel intelligente mensen deze sport op hoog niveau kunnen spelen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: BIj ons wonnen de meisjes van ons .dus het kan wel kloppen . |
|
Schaakt hier iemand? Dat vind ik nou een leuk spel, zeker als mun tegenstander ongeveer op het zelfde niveau zit. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |