|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geloof mij maar, de eerste 20 keer ben ik ook hard op me bek gegaan, maar jah, na de 21e keer begin je het wel te leren... En tegen echte mensen spelen is altijd leuker dan tegen de computer. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik vind Undying ook een heel goed spel. Een 3d shooter met een heel beklemmende sfeer. Bij voorkeur in het donker spelen met een koptelefoon op je kop, en je dan geregeld helemaal de blubber schrikken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Fallout 1 is wel veel beter vind ik.. maar goed Red alert vind ik sowiezo kut. Vind alle C&C spellen klote. Allemaal hetzelfde, maar dat ben ik! En red faction heeft een aardig concept maar slaat op vele punten mis. Vooral met gameplay, het heeft een te linear verhaal en is eigenlijk niet interessant om te single playeren.. Multi mist ie ook nogal wat. Slechte mappen etc. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Heeft er al iemand Renegade gespeeld? Zit nu effe met de multy play demo te kloten en hooop serieus dat het echte spel beter loopt online. |
|
Ik heb renegade!!! Ik geloof dat jij nu wel begrijpt hoe je em ook kan hebben |
|
hmm ik ga beginnen, met het halen. thanks |
|
starcraft diablo II planescape torment silver "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
tetris, maar dat is ook het enige spel wat ik goed kan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja ik heb cd1 binnen maar kan hem niet branden met nero, weet jij wat ik ermee moet? |
|
Je kunt de iso als cd maounten met daemon tools. je kunt een iso ook op cd fikken met cdrwin of fireburner of zo. BTW. je hebt cd2 ook nodig |
|
Ik heb nu al enkele weken het spel Carcassonne in huis. Dit is een geweldig spel waarbij men met 2-5 spelers (leuker met 2 dan met 5) landtegels aan elkaar legt en zodoende middeleeuwse stadjes, wegen, kloosters en weilanden bouwt. De bedoeling is dat je hier een van je 7 horigen op zet, en als een stadje bijv. af is krijg je hier punten voor. Categorie: Tactisch legspel Aantal spelers: 2-5 Speelduur: 30 minuten (heerlijk voor tussendoor een potje!) Check de website van 999games voor meer informatie: www.999games.nl |
|
het is al gelukt ik had de bin aangeklikt inplaats van de cue, nu cd2 ophalen dan maar |
|
Quake II Carmageddon Abe's Exodus ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ja, je moet er wat voor over hebben he? |
|
ja nu nog een nummer, en ik kan gamen. heb jij die? [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 27-02-2002 13:49] |
|
056894-929488-118387-9679 BTW, als moderator moet jij dit soott warez requests helemaal niet toestaan . |
|
dit is illegaal |
|
quote: Niet zeuren, als zelfs de moderator het goed vind |
|
thanks dude |
|
en hoe vind je hem? |
|
omet hem nog instaleren online gamen is wel cool vanuit de demo teminste |
|
quote: Wat heeft Omet hier mee te maken |