|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
baldurs gate 1 dat spel heb ik toch wel zo ontiegelijk vaak gedaan... My madness, my sadness |
|
Heroes!! alledrie en natuurlijk Grim Fandango en de Monkey Island serie en Fallout 1+2 |
|
quote: ja wel leuk om te spelen jammer dat je er niet online mee kunt. |
|
quote: ja sorry had er even niet aangedacht |
|
Medal of Honor : Allied Assault ! Dit spel heerscht enorm. Het is een firstperson shooter. Je kan de landing bij Omaha Beach spelen . |
|
quote: idd heb de demo gespeeld en nu wil ik meer. |
|
MoHaa heerscht zeker!! alleen veeeeeeeeeeels te snel voorbij.......en het einde sloeg al helemaal nerges op maar Omaha Beacht!! HEERSCH!!! I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
goed spel: schaak! (dit is een heel revolutionair spel, je kunt het ZONDER computer doen!) verstoppertje (maar dat heb ik al een tijdje niet meer gedaan) |
|
Never Winter Nights komt pas in mei uit. |
|
Wees blij dat het iig nog uitkomt Voor die tijd ben ik nog wel even zoet met Icewind Dale 2, tenminste, ik hoop dat dat nog voor NWN uitkomt 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
quote: Zeker te snel voorbij |
|
Medal of Honor Grand Theft Auto 3 Civilization 3 PS2 - GT3 grtz chelman KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wolfenstein, en dan natuurlijk wel het origineel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
WOLFENSTEIN |
|
quote:Attila, ik ben bang dat de huidige generatie te spoiled is om ook maar te kunnen bedenken dat er leuke spellen zijn die je NIET op de computer hoeft te doen. |
|
quote: Ik ben een produkt van de ZX Spectrum, C64 en Atari2600 games. Toch vind ik de huidige console/PC games onwijs heersend en daarnaast speel ik.....bord spellen!!! Met name De Kolonisten/Zeevaarders. Vroeger voordat ik werkte kwam ik tussen mijn Wolfenstein sessies zelf aan een potje RPG'en(zonder conputer) dat kost helaas te veel tijd. Een echte gamer kan alle soorten gamez waarderen. Grtz Chelman KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Echt niet, ook al kan ik niet schaken, ik ken een kerel die altijd wil gaan schaken als ie heeft geblowd. Nee, geef mij maar een lekker potje dammen, daar zitten tenminste bijna geen regels aan. Daarnaast speel ik ook nog warhammer, en ik heb een tijd Magic gespeeld, maar na de 5th edition vond het het allemaal maar slap worden, je kende alles min of meer al, maareh.. ik heb nog een gigantische collectie liggen, dus als iemand wil kopen... [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 03-03-2002 22:13] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: [off-topic] u een chelmowski?[/off-topic] |
|
quote: Tell, me welk ras speel je? fantasy of 40k? |
|
Fantasy, Orcs and Goblins, ik heb ook nog een 40K Orks leger liggen, maar dat is eigenlijk van mn broer, ik kan het wel ongestraft gebruiken aangezien ie in Australie zit. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Worms! Iemand trouwens al enig idee wanneer Warhammer III uitkomt? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gelukkig zijn er dus meer lui die traditionele spellen waarderen. Ik prefereer bordspellen dus idd boven computerspellen. Het enige nadeel is dus dat je er meer mensen voor nodig hebt, en die er niet altijd zijn... Maar ik ben de laatste tijd dus erg enthousiast over het legspel Carcassonne. Is van 999games, waar de Kolonisten van Catan ook van is. Maar waar Catan beter te spelen is met veel spelers (heb ik gehoord, heb het zelf nog nooit gespeeld) is Carcassonne heel erg leuk met z'n tweeen. Verder heb ik recentelijk aangeschaft: La Città, een tactisch spel waabij je steden moet bouwen. Qua idee in de verte vergelijkbaar met SimCity, alhoewel dit dus een bordspel is en dus veeeel gezelliger om te spelen! Ook heb ik vanmiddag voor het eerst DRakon gespeeld. Ontsnappen uit de dungeon van een draak door het vinden van een antal gouden munten. Moet je erg goed bij nadenken en gemeen spelen. Eerste indruk is goed, ahoewel het bij herhaaldelijk spelen denk ik beter tot zijn recht zal komen. En verder de klassieker (bij mij althans): ROBORALLY! Prachtig spel! |
|
quote: |
|
quote: ik voel een spellenavondje/dagje aankomen |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |