|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het Ragnarök Festival 4 op Vrijdag 30 Maart en Zaterdag 31 Maart 2007 in de "Stadthalle" - Lichtenfels (bij Bamberg, Bayern). - Aaskereia - Black Messiah - Cruachan - Dawn Of Blood - Eluveitie - Fjoergyn - Gernotshagen - Heidevolk - Hel - Helfahrt - Helheim - Kampfar - Koldbrann - Kromlek - Månegarm - Minas Morgul - Moonsorrow - Riger - Swallow The Sun - Sycronomica - Taake - Tyr - Urgehal - Vreid - Wolfchant http://www.ragnaroek-festival.de/ [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 22-02-2007 15:16] |
|
Heidevolk komt ook, man! Bruce Banner |
|
Ben er ook bij, kom met Vreid mee Gave line-up ditmaal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Momenteel bevestigd: Zie openingspost voor updates... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 06-11-2006 12:46] |
|
prijsindicatie vorig jaar, zal wel overeen komen met volgend jaar neem ik aan: The Two Day Ticket costs 25 Euro plus 4% Presaletaxe Pricelist at the Festival: One Day tickets for Friday, 7.4.06 cost 16 Euro One Day tickets for Saturday, 8.4.06 cost 17 Euro Two Day tickets cost 30 Euro Owners of a Two Day ticket will get a ribbon for the two days. One Day tickets can only be bought at the festival. We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Wilde er dit jaar al heen gaan maar is er helaas niet van gekomen. Denk dat ik er deze editie eens wel heen ga, lijkt me erg leuke, gave line-up ook voor een zeer nette prijs! |
|
Nieuws: Wintersun speelt niet meer. Nieuwe namen: TAAKE Koldbrann Urgehal |
|
Zeer mooie aanvulling! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dacht ik ook! Begint al een uiterst gave line-up te worden! |
|
Weet jij of er al meer data bekend zijn van de Taake package? Het enige wat ik weet is dat ze in maart 2 weken op tour gaan (samen dus met Urgehal en koldbrann). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De (nieuwe) website is online: http://www.ragnaroek-festival.de/ |
|
De volgende bands toegevoegd aan de line-up: - Riger - Pagan Reign |
|
De band Helfahrt erbij als zaterdag-opener. Kaarten zijn vanaf nu verkrijgbaar via: ivo@metal1.info quote: |
|
Mooi, binnenkort even kaarten bestellen . Ze hebben er nu overigens ook een slaaphal bij, 10 euro voor 2 nachten |
|
Pfff ruim 600 km heb ik net opgezocht. Twijfel... Bla |
|
Ah sjit, de 30e en 31e kan ik net niet. |
|
Ik wil sowieso gaan! Als hier iemand gaat en je hebt nog een plekje in de auto vrij dan hou ik me aanbevolen! (Ik heb wel een rijbewijs, maar geen auto en ben vaak 'de meest nuchtere' op de ochtend van vertrek, dus vaak het slachtoffer dat als 1e terug rijdt ) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Euh... Sinds wanneer maak JIJ je daar ineens druk om ??? |
|
Meestal niet... Ik ben net de festivalagenda 2007 aan het inplannen i.v.m. vrije dagen, vervoer etc. en deze komt nog niet 100 % goed uit in de planning. Bla |
|
Vond het al vreemd... Aangezien jullie heel wat grotere afstanden gewend zijn! |
|
Effe naar Bangkok, heheheh... Bla |
|
De laatste 2 namen zijn: - MOONSORROW - SWALLOW THE SUN Daarmee is de line-up nu compleet. |
|
Ik heb dat weekend hoogstwaarschijnlijk "iets anders" te doen. Ben er niet bij. Volgend jaar wellicht. Bruce Banner |
|
quote: Aye, je brengt me wel ernstig aan het twijfelen om inderdaad te gaan....ben niet erg heldhaftig om in m'n eentje zo'n pokke-end te rijden.... |
|
Kaarten zijn besteld |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |