|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb gehoord dat er misschien wat aangepast gaat worden. kromlek wil je echt niet missen. Bruce Banner |
|
Damn, ik vind het toch eigenlijk wel erg interessant. De mensen die nog plaatsen vrij hebben...wat gaat dat kosten? |
|
quote: Hm, ik zal eens gaan rondneuzen! |
|
quote: eigenlijk wil ik niks missen, ik weet niet of we dat redden, om om 14.00 al daar te zijn (denk het niet eigenlijk) The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Verdeling vind ik opzich wel prima zo, alleen Manegarm en Vreid hadden best wat langer gemogen maar ach . Verwacht mijn kaartje nu toch wel snel binnen. Heb er zin in |
|
quote: Wat op zich wel weer kut is bedenk ik me net, dat ik bij de laatste band nog moet ombouwen. En dus weinig kan zuipen. Ach ja, luxe problemen. |
|
Cool dat alle gave bands op de vrijdag spelen, moet vrijdagnacht alweer naar Frankfurt namelijk en mis dus de hele zaterdag. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! wat heb je het toch slecht hub |
|
Heeft iemand hier toevallig al kaarten en die betaald via een machtiging? Rekeningnummer lijkt niet te kloppen |
|
quote:Ik heb het overgemaakt via een IBAN nummer... dat werkte wel allemaal goed. |
|
quote:Dat lange nummer past toch nooit op zo'n machtiging? :O. Ja ik kan niet meer telebankieren dus moet het nog op de oude manier doen |
|
quote: Ow... sorry... tja... zou het dan niet weten... |
|
quote:hehe ach ja, maar weer ff met die organisator mailen, want ik zal en moet erheen gaan |
|
Heb er gigantisch zin in....nog maar iets meer dan 3 weken voor het zover is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Morgen over 3 weken gaan we al richting Ragnarok (met eerst een kleine omweg naar Rotterdam) |
|
Running Order is idd iets aangepast en ziet er nu als volgt uit: |
|
Damn ik wil hier zo graag bij zijn! die line-up!! zijn er mensen die toevallig ervaring hebben om dit klere eind met OV af te leggen? is dat enigszins mogelijk/betaalbaar? (heb geen auto ter beschikking namelijk) |
|
quote:Tenzij je een vliegtuig neemt, lijkt het mij eerlijk gezegd geen pretje met OV... Met de auto is verdomme al 7 uur rijden ofzo... |
|
quote: waarom is het ook zo stinkend ver weg?! vliegtuig is misschien nog niet eens zo'n gek idee.. (of word ik wanhopig?) |
|
quote:Zou het niet weten... Wil je ook geen rare dingen aanpraten. Ik ga zelf overal heen met de auto en soms is dat gewoon een tering-eind rijden... Vandaar dat ik meestal een dag van tevoren al aankom en in dit geval dus ook pas een dag later weer naar huis ga. |
|
quote: het voordeel van treinen is wel dat je zelf niet hoeft te rijden.. heb het even heel goed uitgezocht en het is nog best mogelijk met der Zug ook; teringvroeg weg op vrijdag en teringlaat terug op zondag en kost totaal zo'n 100 euri, maar dan heb je ook wat. een dag eerder weg & later terug is overigens zeer intelligent, maar dat moet wel uitkomen met je werk en zo... overigens, er is zeker niemand die weet of er nog plaatsen in de slaaphallen over zijn? meneer ivo wil niet terugmailen. |
|
De auto waarmee wij zouden gaan is kapot en kan geen 4 mensen + bagage meer meenemen . Wat een timing! Ik heb ook even de trein uitgezocht maar weet niet wat het dichtstbijzijnde station is, Hamburg? Nijmegen-Hamburg is inderdaad 80 euro en 4,5 uur treinen. Zou echt balen als ik hier niet meer heen kon! Hadden er nog mensen plaatsen over in een auto ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 13-03-2007 15:08] |
|
HEUY!!!! Hamburg???....Lichtenfels ligt ongeveer 90KM boven Nürnberg. |
|
quote: http://www.nsinternationaal.nl/ trein vanuit amsterdam, was ik van plan te nemen maar volgens mij heeft mn zus net vervoer geregeld! en die gaat dus naar nürnberg, niet naar hamburg [Dit bericht is gewijzigd door brekebeen op 13-03-2007 16:04] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |