|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb er zin in, gave line-up Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
*kick* Ik heb er ook zin in [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 12-02-2007 13:53] |
|
Regeer, ga je die kant nou op of niet? Bruce Banner |
|
quote:Jazeker... De kaarten zijn besteld. |
|
Ik ga ook maar die kant op...ff kijken voor slaapgelegenheid.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Erg gave line-up! Maarja toch maar naar de Baroeg of Goudvishal omdat ik geen zin heb dat pokke eind alleen te rijden "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ik wil wel mee |
|
Een zeer aangename line-up, dat is zeker wel 600km waard, Vooral Månegarm, Heidevolk, Eluveitie en Gernotshagen zijn super. |
|
|
|
Heb de kaarten al tijden binnen (waren gratis dankzij de niet zo snuggere postbode) Mochten er mensen (die 's ochtends vroeg in Amersfoort of Arnhem kunnen komen) zijn die nog vervoer nodig hebben Wij (mn vriend en ik) huren een busje en hebben sowieso nog 2 plaatsen vrij! The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
HEUY!!!! Kunnen jullie niet iets later in Roermond zijn |
|
Neuh, Roermond ligt niet op de route :p The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Zo... kaarten net via de post binnen vandaag! |
|
Bij mij vergat de postbode af te rekenen. The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
quote:Is hij niet terug gekomen voor dat geld dan? Niet echt slim, die gast... Zal die het zelf hebben moeten dokken ??? |
|
Ik heb dat geld daarna nog anderhalve maand thuis gehad, toen heb ik het maar weer terug op mijn rekening gestort Op het forum van Ragnarök zelf trouwens gelezen, dat er geen vervanger voor Pagan Reign zal zijn The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
quote: Ik ga niet...om diverse redenen. Heel jammer om zo'n mooi festival te laten schieten...maar een mens moet keuzes maken. Ik wens je veel succes met het vinden van een reismaatje! |
|
quote: Als je vroeg in Amersfoort of Ede-Wageningen/Arnhem kan zijn, kan je wel met ons meerijden... The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Ook aanwezig hier, hopelijk komen er op de eerste dag nog enkele leuke bands bij, want dag 2 ben ik alweer weg. |
|
quote:Er komen geen bands meer bij. De line-up is rond alleen wat op welke dag speelt is nog niet zeker... |
|
Nou ja bij, bij Taake/Urgehal/Koldbrann bedoel ik dan. |
|
De (voorlopige) running order: |
|
Nou ja, we kunnen redelijk rustig aan doen, dawn of blood en kromlek hoef ik niet per sé te zien The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
[Dubbele post] [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 22-02-2007 15:15] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |