|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: HEUY!!!! Als je naar Hamburg gaat, dan ben je nog steeds zo'n 600KM te ver in het noorden.....als het goed is heb ik de bus vanuit Rotterdam met Hub |
|
quote:Hehe ja Lichtenfels kon ik nergens vinden, ik heb de plaats gezocht bij het adres van Ivo, dacht dat die er wel vlakbij zou wonen Maar goed, vanuit Nijmegen is het 67,50 euro. Hopen dat er nog ander vervoer geregeld kan worden dus. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 13-03-2007 16:38] |
|
quote:Zekers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: schat, ikke snappen |
|
quote: HEUY!!!! Zeker weten? anders leg ik het nog een keer uit |
|
quote: bij nader inzien zou dat misschien toch wel fijn zijn, ja, dank je! |
|
wij (= brekebeen en ik) hebben nu idd vervoer voor de mensen die met de trein willen, dit zijn de tijden die mij wel fijn leken: vr 30-03 06:34 amsterdam centraal - 12:59 nürnberg zo 01-04 17:01 nürnberg - 23:16 amsterdam centraal kost ong 90 euri, maar dan komt er nog een kaartje nürnberg - lichtenfels bij (maar dat zal wel niet zo duur zijn, is ong half uur treinen) ik denk dat met de trein de fijnste/goedkoopste optie is voor mensen die niet met de auto kunnen. vliegen is ook vrij duur en bv eurolines heeft geen prettige tijden geloof ik. |
|
quote: je valt in herhaling |
|
quote: Hopen voor de mensen die nog gaan dat Taake gewoon doorgaat! Wij gaan niet meer omdat de auto het begeven heeft. Vandaag maar naar Alphen a/d Rijn. |
|
Ik ga toch maar niet... Net verhuist en alles geverfd e.d. de afgelopen weekenden. Handig als je door de week MOET werken en niet zomaar vrij kan nemen. Moet alles in het weekend. Nu ga ik komend weekend maar eens rustig aan doen qua geld en lichamelijke bezigheden voodat ik strakjes ziek ben van uitputting tijdens het lange, vrije paasweekend! (en een festival is best een dure en vermoeiende lichamelijke bezigheid, verhuizen ook trouwens!) Veel plezier iedereen en geef Grimnir maar een dikke van mij! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Jammer voor ze ,maar helaas: " TAAKE ersatzlos gestrichen am 26.03.2007 - geschrieben von Ivo Aufgrund des "Svastika Skandales" der Band TAAKE ist es für mich nicht mehr möglich die Band auf dem Ragnarök Festival spielen zu lassen. Es tut mir leid für alle TAAKE fans, aber ein solches Verhalten kann nicht toleriert werden. Leider gibt es auch keinen gleichwertigen Ersatz für TAAKE, das heisst, das ich die Running Order dahingehend noch ändern werde. Ich bitte um Verständnis. " van www.ragnaroek-festival.de Bruce Banner |
|
quote: NEEEEEEEEEEEEE!!! als die stinkmalloten nou gewoon niet zo zeiken en het gewoon door laten gaan. bah! bah! bah! moge hoest een pijnlijke dood sterven. stinkholfestivalorganisatie. zo! hopelijk komen ze nog met een aardige vervanger ofzo. zal wel 1 of ander onbekend duits kutbandje worden, als ze nog optijd iemand vinden. peh |
|
quote: "Leider gibt es auch keinen gleichwertigen Ersatz für TAAKE" Bruce Banner |
|
quote: gleichwertigen Ersatz maar je hebt gelijk bah, nog erger |
|
Als ik het niet mis heb, wordt de running order aangepast wat speeltijden betreft. Geen andere bands dus, aangezien ze niets als waardige vervanger hebben. Leuk voor de andere bands, bummer voor de Taake-liefhebber. Ben benieuwd wat de andere 2 bands van die package gaan doen. Bruce Banner |
|
We doen de Ragnarok show gewoon nog met Urgehal + Koldbrann. Taake doet donderdag de laatste show in Baroeg. |
|
Er is toch nog vervanging gekomen voor Taake, hoewel eerder werd vermeld dat er geen vervangende band zou spelen. - Angantyr - http://www.myspace.com/Angantyr quote: |
|
quote: hm, klinkt wel aardig, black compleet met burzumletters en een brandende kerk, hehe leuk dat ze toch nog wat gevonden hebben! - nog 2 nachtjes slapen! - |
|
quote:Idd... Een waardige vervanger hadden ze toch nooit gevonden in zo'n korte tijd, maar dit is nog een redelijk alternatief. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |