grindcore |
grindtegel |
 |
 |
|
Posted 12-10-2006 15:31 by grindcore |
      |
|
Ik heb een vraag...
Ik heb een baan aangeboden gekregen bij een detacheerder als support medewerker. Het is mijn eerste baan maar ik heb geen rijbewijs, al heb ik aangegeven dat ik wanneer ik bij het bedrijf in dienst ben bereid ben z.s.m een rijbewijs te halen. Maar... van €1100 kan ik geen rijbewijs halen.
En ik heb een rijbewijs nodig om die baan goed uit te oefenen
Dit is het bod:
# Een contract voor 3 maanden met 1 maand proeftijd, en bij goed functioneren en het bevalt jou ook, dan wordt bepaald hoe deze verlengd. Begindatum 1 november 2006, bij een eventuele opdracht mogelijk eerder.
# Er zijn buiten bovenstaande redenen twee voorwaarden dat bovenstaande contract verlengd wordt. De eerste is dat je zo snel mogelijk je rijbewijs gaat halen. De tweede is dat je in die 3 maanden 1 certificaat van het MSCE behaalt. Dit wordt in een persoonlijk opleidingsplan afgesproken wat samen met jou onder begeleiding wordt vastgelegd.
# Bruto salaris € 1.100,- per maand voor 40 uur per week
# Totdat je je rijbewijs behaald hebt zullen de kosten van openbaar vervoer voor woon-werkverkeer vergoed worden. Wanneer je je rijbewijs hebt zal er een auto van de zaak beschikbaar gesteld worden. Dit is een nog nader te bepalen auto waarbij alle brandstof in Nederland wordt vergoed. Wij leasen geen auto’s voor 4 jaar, maar huren auto’s die per maand opzegbaar zijn. Het is ook mogelijk dat je in je eigen auto rijdt, en dan wordt er een vergoeding uitgekeerd op basis van een netto woonwerk vergoeding aangevuld met een bruto vergoeding voor zakelijke km’s.
# Je kunt met een eigen notebook werken, daarvoor vergoeden wij € 50,- netto per maand. Wanneer je dit niet wilt stellen wij een notebook ter beschikking.
# Er wordt een mobiele telefoon beschikbaar gesteld, daarmee mag voor € 68,- per maand worden gebeld. (van al dit soort vergoedingen staan de voorwaarden vermeld in het personeelsreglement wat ik hierbij heb toegevoegd)
# Een bijdrage voor de ziektekosten verzekering is € 45,- per maand.
# Verlofdagen zijn er 26 per jaar en worden naar rato uitgekeerd.
# Pensioen: wij werken met een verzekeraar die dit voor ons regelt, de premies staan vermeld in het personeelsreglement.
Kan en mag ik meer vragen? En zijn er meerdere dingen waar ik rekening moet houden?
[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-10-2006 15:36]
 |